czwartek, 29 listopada 2012

Szampon i odżywka dla psów długowłosych BOTANIQA Love me Long




Dzięki portalowi Uroda i zdrowie.pl otrzymałam od Super Zoo Market do przetestowania dwa produkty dla moich zwierzaków. Dzisiaj przygotowałam ich recenzje specjalnie dla wszystkich posiadaczek psów.








Tak jak widać na powyższym zdjęciu oba produkty były świetnie zapakowane.

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to opakowania - przypominają bardziej produkty dla ludzi niż dla psów. Ale dzięki ich grafice i całkiem odmiennej formie opakowań niż te dostępne obecnie na rynku produktów dla zwierząt wydają mi się bardziej porządne i eleganckie.

Skoro jesteśmy już przy opakowaniu to dodam jeszcze, że jest ono bardzo praktyczne - nie wyślizguje się z rąk; dzięki temu, że produkt stoi na zakrętce szampon i odżywka po otwarciu bez problemy wydobywają się z opakowania. Napisy nie zdzierają się.
Oba mają przepiękny zapach, który niestety nie utrzymuje się zbyt długo na sierści psa i jest to jedyna wada tych produktów - przynajmniej jak dla mnie, niektórzy wolą jak zapach szybko się ulatnia.

Warto zaznaczyć, że produkty posiadają w 100% naturalne ekstrakty, zbalansowane PH i innowacyjną formułę.
0% Parabenów Alkoholu Kolorantów Silikonu Składników pochodzenia zwierzęcego Pochodnych ropy naftowej


Szampon świetnie czyści, a odżywka sprawia, że włos staje się prosty, gładki i pełen blasku. Regularne stosowanie odżywki zabezpiecza przed powstawaniem kołtunów.

Oba produkty bardzo dobrze się rozprowadzają. Szampon pieni się, odżywka nie. Dobrze się spłukują. Są mega wydajne.

Nie podrażniają, piesek nie drapie się ani bezpośredni po ich użyciu, ani po kilku dniach czy nawet przy dłuższym stosowaniu. Uważam, że świetnie nadają się dla wrażliwych psów. Dzięki temu można je również często używać.

Jest wiele dziewczyn, które ogromną wagę przywiązują do pielęgnacji swoich włosów - zresztą jak można zauważyć na wielu blogach:) Moje psiaki są dla mnie bardzo ważne, więc ich pielęgnacja to dla mnie przyjemność. Ja na punkcie swoich włosów hopla nie mam, ale za to o szatę moich zwierzaków dbam bardzo dobrze. Produkty, które miałam możliwość testować jak najbardziej przypadły mi oraz moi pupilom do gustu.

Chciałbym jeszcze Was poinformować, że zestaw ten używałam do mycia moich dwóch piesków, które są rasy Yorkshire Terrier. Odżywka i szampon są przeznaczone dla psów długowłosych, wiec warto na to zwrócić uwagę. Firma ta ma w swojej ofercie różne produkty przeznaczone dla różnych ras więc jeśli będziecie zainteresowana z pewnością dobierzecie coś dla swoich zwierzaków. Ja miałam możliwość wypróbowania tylko produktów opisanych powyżej i jak najbardziej je polecam.


A tu moje szczęście odpoczywa po kąpieli:)





Czy wy również lubicie dbać o swoje zwierzaki. Czy przywiązujecie wagę do tego jakich produktów używacie do ich pielęgnacji?



Bardzo dziękuje Super Zoo Market oraz portalowi Uroda i zdrowie.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

12 komentarzy:

  1. o nie, myślałam, że Ty zamierzasz ich używać:) mówię, co się porobiło w tej blogosferze w kwestii pielęgnacji włosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobre:) No tak po blogerkach można się spodziewać różnych rzeczy:P
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że są odżywki dla psów :)
    Ale opakowania mają fajne, gdybym nie przeczytała, to bym pewnie myślała, że to zwykła odżywka i szampon do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kochany piesek :) podobny do mojego dziabaga ;) kochane sa te pieski :) straszne pieszczochy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Ale słodziaczek ♥
    Szampony od razu przykuły moją uwagę, ale ja akurat zrobiłam zapas tych produktów dla swojej Nelki :)
    Dziękuję za odwiedzinki, zapraszam ponownie, także na urodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją shih tzu czasem kąpię w Bambino, efekt udany, a nasza weterynarz poleca na drapanie szampon Nizoral.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drapanie wywołane szamponem Bambino... Zalecam zmienić kosmetyk na przeznaczony dla zwierząt. PH skóry psa jest inne, niż PH skóry ludzkiej. Stosowanie ludzkich kosmetyków do pielęgnacji psów jest częstą przyczyną alergii, świądu i łupieżu u psów.

      Pozdrawiam,
      groomer Justyna

      Usuń
  6. Oj piesek czysty i zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola! I've been reading your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Tx! Just wanted to mention keep up the excellent job!
    Also visit my site ... luban

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczną:) tak samo umaszczona ;D Śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, zapraszam do mnie na bloga, gdzie również opisuję produkty różnego rodzaju dla mojego pieska :)) również mam post o tym szamponie :)

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3