piątek, 13 czerwca 2014

Summer wind - ootd


Hej. Chłodniejszy dzień taki jak dzisiaj jest idealny po kilku dniach upałów. Wybrałam więc ulubione dżinsy oraz nowość w mojej szafie, białą bluzeczkę z zameczkami. Do tego dodatki, które mieliście już okazję zobaczyć w poprzednich stylizacjach. Takie połączenie sprawdza się idealnie na co dzień.
Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i lecę się przygotować na jutro, ponieważ zapowiada się kolejny dzień pełen wrażeń ;)


Biorę udział w Konkursie Najlepiej Ubrani.com.pl. Jeśli moja stylizacja przypadła Wam do gustu będzie mi bardzo miło jeśli oddacie na mnie głos. Zagłosować można w sondzie, którą znajdziecie na stronie sklepu Ubrani.com.pl <tutaj> po lewej stronie. Z góry dziękuje za głosy :*

Edit: Konkurs został zawieszony ponieważ, ktoś nieuczciwie nabijał głosy. Ja dzięki waszej pomocy utrzymywałam się przez te kilka godzin jego trwania na trzecim miejscu. Dziękuję za oddane głosy i po przywróceniu konkurs nadal będę brała w nim udział, ale ze względu na to, że te poprzednie przepadną nie mam zamiaru dalej reklamować tej akcji i prosić Was o kolejne zagłosowanie. 













BLUZKA MARKI GEORGE - UBRANI.COM.PL   SPODNIE - CROPP   SZPILKI - PANTOFELEK24.PL <tutaj>   TOREBKA - MANGO   ZEGAREK, OKULARY - MOHITO

26 komentarzy:

  1. ale mi się podoba ten Twój tatuaż serduszko! cudownie wygląda długo się sama nad takim zastanawiałam i nadal się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam, bo widać, że Ci zalezy a nie jestes nachalna dla czytelników :)
    Co do stroju, ładny, dziewczecy, szczególnie podoba mi się torebka. Troche mnie siedzą mi te buty, po protu nie lubie taki wyciaganych palców, mam wrazenie, że stopy sa nienaturalnie wydłuzane. Ale ogółem naprawde ładnie wygladasz :)
    Ps. Śliczny tatuaz :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw ;) bardzo prosty, ale bardzo fajny ;) Buty super, koszula świetna, ale spodnie są po prostu rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, ładnie wyglądasz, nie umiem tak wiązać bluzki aby wyglądać ok i czuć się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ta torebka jest piękna! i te pikowania <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buciki masz 😍 a tatuaż uroczy ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja :) szpileczki <3 i bluzeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :) najbardziej podoba mi sie torebka
    sprawdzisz co u mnie i wyrazisz opinię? jestem nowa :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny zegarek i koszula i masz przepiekny tatuaz *.*

    dopiero zaczynam moze Ci sie spodoba --> http://fineklass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3