czwartek, 14 września 2017

DZIEŃ CHŁOPAKA - POMYSŁ NA PREZENT


Dzień Chłopaka zbliża się wielkimi krokami. W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami jakie prezenty w tym roku powędrują do mojego Pawła z tej okazji. Mam nadzieję, że rzeczy te przypadną Wam do gustu i zainspirujecie się w kwestii swoich prezentów.

Pierwszym z nich są spinki do mankietów z logo Mercedes Benz. Przy wyborze sugerowałam się tym, że mój chłopak jest wielbicielem tej marki. To świetny element do kolekcji dla fanów aut czy konkretnych marek samochodów. Poza tym moim zdaniem spinki do koszuli to rzecz, którą powinien mieć w swojej garderobie każdy mężczyzna. Dodatkowo możecie wygrawerować we wewnątrz opakowania dowolny tekst.

Do tego wybrałam spersonalizowanego pendrive'a. Ma on wykonany nadruk Pawłowi - Roksi.
Takie prezenty są bardzo wyjątkowe ponieważ skierowane są specjalnie dla danej osoby.
Ma on pojemność 8 GB. Jest to gadżet który w dzisiejszych czasach przyda się praktycznie każdemu. Ponieważ jest przesyt tego typu produktów na rynku to właśnie taki z personalizacją zdecydowanie się wyróżnia. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mojego chłopaka podczas przygotowywania prezentacji multimedialnych na uczelnię oraz pisania pracy licencjackiej. 

Oferta sklepu ePrezenty po raz kolejny świetnie trafiła w mój gust i preferencje podczas wyboru prezentu. <Tutaj> znajdziecie moje wcześniejsze propozycje z tego sklepu. Pomimo personalizacji paczka zawsze w zaskakująco szybkim czasie dostarczana jest przez kuriera. Jeśli szukacie prezentu na ostatnią chwilę to zdecydowanie polecam zamówić go własnie w tym miejscu.

Co myślicie o takich pomysłach na prezent? Jestem ciekawa co Wy planujecie zakupić z okazji
Dnia Chłopaka :)







36 komentarzy:

  1. Spersonalizowane prezenty są wyjątkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty z dedykacją zawsze są fajnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne , szczególnie spinki, pen drive zawsze się przyda szczególnie taki spersonalizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mojego męża zabieram na urodzinowo dzień chłopcowy wyjazd do karpacza :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym pendrivem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty idealne dla wyjątkowych chłopaków. Pozdrawiam i zapraszam na bój blog https://klaudiaonelive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają <3
      Również pozdrawiam, a blogi komentujących zawsze odwiedzam ;)

      Usuń
    2. Dziękuje, wiele to dla mnie znaczy obserwuję i również będę wpadać, świetny blog.

      Usuń
  7. Super pomysł :) Myślę, że mój mąż ucieszyłby się zarowno ze spinek ze względu, że na co dzień nosi koszule jak i z pendrive'a :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Może skuszę się na ten pomysł na Mikołajki albo pod choinkę :) Ps. mój mąż też Paweł i chyba mają podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :)
      hehe to ciekawe :D

      Usuń
    2. Tak szczerze, to jestem mało oblatana w internecie i pierwszy razy widzę stronę Eprezenty, także z pewnością się przyda, bo zazwyczaj wolałam kupować osobiście :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba pomysł z pendrive :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pomysł z pendrivem wykorzystam jak mój chłopak będzie miał urodziny. Na dzień chłopaka miał inną rozrywkę - latał w tunelu aerodynamicznym w Lesznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3