czwartek, 30 lipca 2015

KĄPIEL Z BINGOSPA


W mojej łazience od długiego już czasu goszczą płyny BingoSpa. To je dodaje najczęściej do kąpieli. Są wydajne i tanie. Płyn, który wlewam do wody ma ładnie pachnieć i dobrze się pienić (bezpośrednio na ciało nakładam inne płyny). Te spełniają swoje zadanie. Przyjemne, delikatne zapachy. Nie przesuszają, ale te kolorowe w przypadku bardzo wrażliwej skóry mogą podrażniać. Biały jest bardziej delikatny. Lekko barwią wodę. Konsystencja odpowiednia. Opakowanie przy takiej pojemności (1000 ml) jest prkatyczne. Grafika prosta, delikatna. Butelki prezentują się dobrze. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn - biorąc pod uwagę zapach. Więc duża pojemność sprawia, że świetnie nadają się dla całej rodziny.

Krem pod prysznic i do kąpieli: Japanese, Ceylon, Polynesian Noni
Koktajl do kąpieli; z guaraną i karite, z ekstraktem z owoców Noni

Po raz kolejny polecam produkty marki BingoSpa. Na blogu znajdziecie więcej recenzji.
Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk tej firmy?









10 komentarzy:

  1. Nic nie probowalam jeszcze nawet nie skorzystalam z bonu z pudełka beglossy Ale może się jednak zdecyduje na jakiś zakup

    OdpowiedzUsuń
  2. produkty kąpielowe tej firmy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na pierwszy rzut podoba mi się ten niebieski, gdyż kojarzy mi się z moim ulubionym z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Da kapieli z BS mam kąpiel mleczną - całkiem fajna jest, choć oczekiwałam mocniejszego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Ten koktajl do kąpieli z guaraną <3 Mhmmmm! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic nie miałam z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BingoSpa UWIELBIAM !! ♥
    Wedlug mnie to jedyne kosmetyki ktore nie "smierdzą" mi chemią.. co niestety w innych czesto się zdarza..
    Najbardziej lubię MASŁO KAKAOWE ♥ które niesamowicie pachnie ! I cudowną najlepszą jaką do tej pory uzywałam - maske do włosów z shea i pięciu alg ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę wypróbować te produkty, ponieważ jeszcze nie miałam :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3