niedziela, 12 lipca 2015

RESIBO KREM POD OCZY


Resibo to polska marka kosmetyków naturalnych, które są w 100% wegańskie. Ja mam przyjemność używać krem pod oczy tej firmy i o nim dzisiaj napisze. U mnie dobranie odpowiedniego kremu pod oczy nie jest prostą sprawą. Większość mi je podrażnia lub nie radzi sobie z przesuszoną skórą czy cieniami. Resibo sprawdził się świetnie. Zacznę od tego co mnie urzekło najbardziej. Uwielbiam ładne rzeczy :p Produkt ten ma śliczne opakowanie. Jest to zdecydowanie najładniej wyglądający krem pod oczy jaki miałam. Elegancka, czytelna grafika. Opakowanie praktyczne. Posiada pompkę, która się nie zacina i aplikuje odpowiednią ilość produktu. Możliwość odkręcenia pozwala wydobyć końcówkę kremu z którą przy końcu nie radzi sobie aplikator. Ponieważ buteleczka jest częściowo przezroczyste widzimy ile pozostało produktu, więc nie zaskoczy nas jego koniec. Za wygląd opakowania i jego praktyczność daje 10 na 10.

Przejdźmy do działania. Te również spełnia moje oczekiwania. Bardzo dobrze nawilża, redukuje cienie i rozświetla. Krem ma odpowiednią konsystencję. Dobrze się rozprowadza i ładnie wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Stosuje go głównie na noc, ale sprawdza się też aplikowany pod makijaż. Ma przyjemny zapach.

Półeczka z zestawem produktów tej marki, dzięki tym opakowaniom musi prezentować się świetnie :p Kremik polecam i jestem ciekawa innych kosmetyków tej firmy. Może Wy miałyście okazję już je stosować?














4 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze tej marki.
    Muszę przyznać, że opakowania niesamowicie urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. are they a eco friendly product? packaging seems like!

    theleeday.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej firmy niestety nie miałam okazji testowaç choć kilka razy natknęłam się na kremy.. po przeczytaniu recenzji na pewno przetestuję bo widzę że będzie idealny do mojej cery :)
    Opakowanie faktycznie bardzo przyciąga !! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3