czwartek, 23 lutego 2017

LET'S GO FOR A WALK - OOTD


Tak, tak w tle widać jesienne liście bo to stylizacja sprzed kilku miesięcy, która dopiero dzisiaj po raz pierwszy pojawiła się na blogu. Wszystko dlatego, że z braku czasu w tamtym terminie nie mogłam jej opublikować, a zaraz pojawiła się zima. Trzymałam ją więc na okres w którym temperatura będzie już na plusie. I tak powoli zbliżamy się do wiosennych stylizacji. A ta w tym okresie przejściowym sprawdzi się idealnie. Szara bluza z pastelowymi, puchowymi, lodowymi kuleczkami. Połączona z moimi ulubionymi w tym sezonie zamszowymi kozakami za kolano. Bardzo lubię szaliki, mam już sporą kolekcję. Długo szukałam idealnego w kolorze pudrowego różu. I udało się, świetnie pasuje do aplikacji na bluzie. Do tego kubek termiczny z ciepłą herbatką i idziemy na spacer ;)

Lubicie szarości i pastele w swoich stylizacjach?


















BLUZA, APASZKA W MISIE - DRESSLILY   KURTKA - SINSAY   SPODNIE - MANGO   BUTY - AMICLUBWEAR   SZALIK - ZAFUL   ZEGAREK - TOMMY HILFIGER   BRANSOLETKA - YES
KUBEK TERMICZNY - TERMOKUBKI <recenzja>     

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3