sobota, 18 lutego 2017

OPI WASHINGTON DC - EDYCJA LIMITOWANA - ULUBIEŃCY ZIMY


Kolekcja lakierów Washington DC marki OPI została stworzona na sezon jesień/zima. Jej ambasadorką jest Kerry Washington, amerykańska aktorka. Skierowana została do silnych i niezależnych kobiet. Trzy kolory, które możecie zobaczyć na zdjęciach pochodzą z edycji limitowanej. Burgund (KERRY BLOSSOM W65), brąz (INSIDE THE ISABELLETWAY W67), szary (“LIV” IN THE GRAY W66). Są to lakiery, które w tym sezonie najczęściej pojawiały się na moich paznokciach. Idealnie pasują do zimowych stylizacji. Ponieważ jestem fanką takich odcieni sprawdzą się u mnie również przez kolejne miesiące. Lakiery tej marki są jednymi z moich ulubionych. Dobrze się je nakłada, mają odpowiednią konsystencję. Szybko schną i ładnie się prezentują. Nie pojawiają się bąbelki czy zacieki. Kolory są nasycone, a pełne krycie osiągamy po nałożeniu dwóch warstw. Długo się utrzymują i nie sprawią problemów przy zmywaniu.
Są wydajne, mają praktyczne opakowania.

Jeśli również lubicie takie kolorki to zdecydowanie polecam Wam ich zakup. Jestem ciekawa, który najbardziej przypadł Wam do gustu. A może już macie je w swojej kolekcji?

O innych odcieniach tej marki pisałam <tutaj>.









12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3