czwartek, 3 listopada 2016

KUBEK TERMICZNY Z GRAWEREM - ULUBIENIEC JESIENNO-ZIMOWY

 

Jak na wielbicielkę herbaty przystało wraz z nowym jesienno-zimowym sezonem w mojej kolekcji pojawił się kolejny kubek termiczny. W przypadku takiego gadżetu stawiam głównie na szczelność, długie utrzymanie ciepła oraz wygląd. Trafiłam więc na kubek idealny, ponieważ spełnia moje oczekiwania. Model, który posiadam to kubek termiczny OUTER w ślicznym kolorze miedzianym ze sklepu TermoKubki. Jego pojemność to 440 ml. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Dłuższe utrzymanie temperatury gwarantują podwójne ścianki. Testy wykazują, że jest to ponad 12 godzin. Posiada możliwość blokady przykrywki, więc nie musimy obawiać się, że otworzy nam się np. podczas noszenia w torebce. Jego kształt dopasowany jest do większości uchwytów samochodowych. Otworzyć możemy go naciskając na przycisk jednym palcem, więc jest bardzo praktyczny podczas podróży. Posiada wygodny ustnik do picia. Na kubku możemy wygrawerować dowolny napis. Jest to świetny pomysł na prezent, a święta coraz bliżej :D Idealny gadżet na uczelnie czy do pracy w obecnym sezonie. Ja jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie polecam :) 
Kubek z gorącą herbatką i cieplutki, duży szal to obowiązkowe elementy podczas chłodnych dni.

Korzystacie z kubków termicznych?

Specjalnie dla Was mam kod rabatowy -50% na usługę grawerowania w sklepie TermoKubki: "roksi50" (ważny do końca 2016 roku).







13 komentarzy:

  1. oo, to zdecydowanie coś co teraz potrzebuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem takie termokubki to świetna opcja na prezent :) I ładny, i praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dodatek do damskiej torebki!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny i ten kolor ♥ ja muszę kupić sobie termos z Biedronki widziałam, że mają piękne wzorki , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda. Chciałabym taki otrzymać, na jesienne wieczory i wypady do lasu super.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kubek :) dobry pomysł na prezent :) Potrzebuję takiego kubka bo lubię mieć teraz ciepłą herbatę na wynos z domu. Ostatnio zamontowałam w domu filtr molekularny z naturalną mineralizacją i teraz na tej wodzie przygotowuję sobie zdrowe herbatki i kawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3