środa, 18 kwietnia 2012

Środa...



Hej. Dzisiaj siedzę w domku i pewnie posiedzę do końca tygodnia...
Od piątku męczy mnie jakieś choróbsko. Mam antybiotyk i zakaz wychodzenia z domu:P W poniedziałek i wtorek poszłam do szkoły - wystawianie ocen więc wolałam się przemęczyć - i załatwiłam się jeszcze bardziej.
Dzisiaj wprowadziłam kilka drobnych zmian na blogu. Mam nadzieje, że blog stał się bardziej czytelny...
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje to zapraszam do pozostawienia ich w komentarzach.
Ja zabieram się za zadania z matmy i czytanie książek do prezentacji maturalnej. Znajdzie się również trochę czasu na cosmo:) Nie obiecuje, ale jeśli się wyrobie to postaram się później dodać jakąś recenzje.

Zapraszam do przeczytania recenzji z poprzednich wpisów oraz do pozostawienia waszych opinii w komentarzach:)
Życzę Wam dużo zdrowia i pozdrawiam.

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3