poniedziałek, 18 listopada 2013

Tydzień w zdjęciach (week 14-15)

Hej. Dzisiaj zapraszam Was na kolejne dwa tygodnie w zdjęciach. Już sporo postów z tej serii się uzbierało. Za mną 15 tygodni :D Co u mnie? W poprzednim tygodniu zaczęłam kolejne praktyki :D Uwielbiam moją przyszłą pracę więc godziny w przychodni mijają jak szalone, a ja chętnie spędziłabym w niej jeszcze więcej czasu. Na dworze coraz zimniej, więc ostatnio często odwiedzałam sklepy, aby zapatrzyć się w nowe rzeczy na nadchodzący okres. Mój koszyk z produktami do codziennego makijażu zmienił swoją zawartość na całkowicie nową. Co można było zauważyć już w poprzednich postach z zakupami, a już czekają na swoją premiere dwa kolejne. Dzisiaj dosyć skromnie, ale oczywiście zapraszam do oglądania :)



~ śniadanko, rogalik z konfiturą z jagód firmy Premium Rosa oraz zielona herbatka~



~jest o czym czytać i co zakuwać, prawie 1000 stron czeka :)~



~przed zajęciami~


~moja ulubiona, niebawem recenzja, RiRi MAC~



~stół i krzesła z Mamuśką skręciłyśmy, czeka mnie jeszcze między innymi szafka do salonu, a z resztą czekamy na Tate:D~



~nagroda za II miejsce w konkursie Remington Polska "Stylizacje Gwiazd" jest już u mnie~


~czytam "Blog" Tomek Tomczyk, ale się naszukałam tej książki w Empiku, a nawet w dwóch~



~śniadanko, pomarańcze i mandarynki - uwielbiam, czujecie zbliżające się święta? bo ja powoli tak:D~



~tym razem tosty, po bardzo długiej przerwie~



~moja myszunia<3~



~było i KFC, ale dawno nie byłam~




~jeśli jeszcze nie widzieliście "HAUL - ESTEE LAUDER, BATH & BODY WORKS, DIOR, SENSAI, KANEBO, L'OREAL, SHISEIDO, SEPHORA" to zapraszam <tutaj>~







~a może ominęliście "HAUL - H&M, F&F, CROPP, RESERVED", jeśli tak to zapraszam <tutaj>~





~ćwiczymy pamięć z AU, recenzja <tutaj>~



~wygrana świeczka Jelly Belly od Homedelight w konkursie u Syllunia jest już u mnie, palimy, recenzja na pewno pojawi się na blogu~




~tak jak wspominałam były kolejne zakupy w Douglas i MAC, w następnym wpisie pokaże co się kryje w tych torebeczkach:D kto chce zobaczyć?~

Zapraszam na mój INSTAGRAM :)

Pozdrawiam <3

33 komentarze:

  1. Ciekawa jestem zawartości tych torebeczek :) Ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie maskara z MACa, czekam na Twoją recenzję :) Weterynaria to świetny kierunek, fajnie leczyć taki słodkich pacjentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :) ja jestem po salsie, a Ty tu pokazujesz tyle jedzenia, że robię się podwójnie głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kochany piesiu :-)
    Same smakołyki u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie smaczne rzeczy tu pokazujesz!
    Kiedyś strasznie chciałam studiować weterynarię, ale chemia mnie przerasta niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix :D Mi też strasznie szybko czas leci, bo mam okropnie dużo nauki i całe dnie spędzam w książkach...

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam mało czasu, więc jeszcze nie przeczytałam nawet połowy, więc na razie nie będę oceniać:)

      Usuń
    2. dla mnie jest rewelacyjna. Każdy bloger powinien w nią zainwestowac bo można dowiedzieć się wielu, wielu przydatnych rzeczy jeśli chodzi o bloga. Jeśli nie interesuje cię zarabianie na blogu, to raczej książka średnia, już chyba lepsze bd "bloger" czyli wcześniejsza książka Kominika ;)

      Usuń
  8. zachcialo mi sie tosta i frytek :-) mniaaammm

    OdpowiedzUsuń
  9. konfitura z jagód o PR jest przepyszna <3

    powoli zbieram się do takiego mixu z foto,może wreszcie się u mnie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tosty mam w planach na sobotę, uwielbiam z pieczarkami i szynką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u Ciebie zawsze smakowicie, słodki piesek. ćwiczysz na nim swoją weterynaryjną wiedzę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiła mnie ta świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrody od Remington :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na post, w którym odkryjesz zawartość tych dwóch ostatnich torebeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/small-variety-comodo.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pyszności, uwielbiam tosty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. TOSTYYYYY! no to przez Ciebie idę zrobić :****

    OdpowiedzUsuń
  18. piesek <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sunset-review.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ale pyszności <3 jestem ciekawa ostatnich torebeczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mam ochote na milke teraz;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3