sobota, 26 sierpnia 2017

W PROMIENIACH SŁOŃCA - OOTD


Kiedy wybieraliśmy się ostatnio na zdjęcia stylizacji był ciepły dzień z słoneczkiem przebijającym się za chmur. Gdy wybraliśmy już odpowiednie miejsce i włączyliśmy aparat chmury rozpłynęły się po niebie i słońce mega przygrzało. W takich warunkach zdecydowanie ciężko się pracuje zwłaszcza, że większość zdjęć jest prześwietlona. Wtedy na każdą chmurkę czeka się jak na zbawienie. Mam jednak nadzieję, że zdjęcia, które przygotowaliśmy spodobają się Wam :) 
W promieniach słońca uwieczniliśmy cytrynową bluzeczkę z pięknym wykończeniem na dole w połączeniu z białymi szortami. Nie przepadam za kolorem żółtym w stylizacjach, ale ten jest bardzo delikatny i pastelowy. Dla kontrastu wybrałam torbę w ciemnym, zielonym kolorze. Jest wykonana w 100% z bawełny z ręcznie malowanym hasłem "Oczywiście, że nie". 

Jestem bardzo ciekawa czy tym razem moja stylizacja przypadła Wam do gustu. Dajcie znać czy coś byście zmienili czy wszystko świetnie się uzupełnia. Buziaki :*





  


  


BLUZKA, BUTY - BONPRIX   SZORTY- H&M   TORBA - KROPKA DESIGN   OKULARY - PRIMAMODA   
ZEGAREK - KIOMI   BRANSOLETKA, ZAWIESZKA SERCE - YES

PAZNOKCIE - LAKIER ORLY (20959 DETOX MY SOCKS OFF)
OOTD

23 komentarze:

  1. Trzeba się cieszyć ostatnimi promykami słońca, bo ostatnio go już coraz mniej. Zdjęcia wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a szkoda bo uwielbiam lato :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Śliczna bluzeczka
    A zdjęcia wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna stylizacja idealna na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, letnia stylizacja! No i sceneria dobrana idealnie na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, letnia stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Super wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uu, dopiero na ostatnim zdjeciu zauważyłam 'cytrynową bluzkę'. Jednak same zdjęcia mega ! i świetny napis na torbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zdjęcia w zbożu <3 piękne i klimatyczne.

    ps. odpisałam Ci u mnie na komentarz! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3