poniedziałek, 18 lutego 2013

Zakupy cz. III (Niemcy, Holandia, Belgia) - kosmetyki

Dzisiaj pokaże Wam jakie kosmetyki kupiłam podczas wyjazdu:)

Zapraszam również do poprzednich wpisów:


- Balea dezodorant czekolada figa
- Balea dezodorant kandyzowane jabłka
- Balea dezodorant pitaja
- Balea dezodorant w kulce cukierkowy
- Balea balsam pielęgnacyjny do ust czekoladowy
- Balea balsam pielęgnacyjny do ust cukierkowy
- ISANA balsam pielęgnacyjny do ust granat




 

- Balea żel pod prysznic kokos
- Balea żel pod prysznic wiśnia migdał
- Balea żel pod prysznic czekolada figa





- dSabel płyny do kąpieli i szampon(który u mnie również robi za płyn do kąpieli)
- Everyday płyn do kąpieli



 

- ISANA żel pod prysznic witamin & joghurt
- kolejne żele pod prysznic



 

- ISANA i inne - mydła w płynie




 

- bebe balsam pielęgnacyjny do ust różany






Pozdrawiam:*

16 komentarzy:

  1. tą pomadkę z bebe bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea mnie bardzo interesuje, poczekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sie obkupiłaś, zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię żele Balea, ale tych co pokazujesz akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedzieć, że zaszalałaś to mało :]

    OdpowiedzUsuń
  7. No no zaszalałaś z zakupami;) uwielbiam pomadkę BB:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tych rzeczy nigdy nie miałam prócz tej różanej pomadki bebe, którą oceniam na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że mieszkam w Belgii, to nic z tego nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam powiedz mi czy Belgi są dostępne kosmetyki BELEA ? jak tak to w jakim sklepie? czy tylko w Niemczech ? Bardzo dziękuję za odpowiedź Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Belgię to nie wiem, ja produkty tej firmy kupowałam akurat w Niemczech.
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3