środa, 19 lipca 2017

ORZEŹWIENIE W UPALNE DNI - WODNE LODY BIO


Piękne słoneczko nareszcie do nas wraca, ale równa się to z falą upałów. Dzisiaj mam dla Was super, orzeźwiającą propozycję na te dni. W ostatnim czasie wypróbowałam wodne lody, które zdecydowanie kojarzą mi się z dzieciństwem. Te jednak są BIO i również wegetariańskie. To z pewnością odróżnia je od tych po które biegaliśmy do sklepiku w czasie przerw między lekcjami. BIO LOLLY nie mają w swoim składzie tłuszczu, a jeden lód zawiera tylko 32 kalorie. Wystarczy umieścić je w zamrażarce na około 3 godziny i gotowe. Jeśli chodzi o smak to jest on fajnie wyczuwalny, jak zamrożony sok. Zdecydowanie nie przypominają zamrożonej wody :D Cena całego opakowania jest przystępna biorąc pod uwagę, że jest to produkt ekologiczny. W paczce jest dziesięć pałeczek. Znajdziecie je w sklepie biogo.pl.

Lubicie takie przekąski? Ja raz na jakiś czas, dla odmiany jak najbardziej - zwłaszcza, że to smak dzieciństwa :)





KLAPKI - AMICLUBWEAR
OKULARY - ZAFUL

11 komentarzy:

  1. jejku, one jeszcze istnieją? jadłam je ostatni raz 15 lat temu, ale innej marki chyba
    Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak istnieją :D hehe
      Widziałam je nawet w sklepach stacjonarnych, ale te w wersji bio pierwszy raz zobaczyłam w sklepie Biogo :)
      Już zaglądam :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jakby była taka możliwość to chętnie poczęstowałbym swoimi :D

      Usuń
    2. Dziękuję :* Zobaczę u siebie czy takich nie ma :)

      Usuń
  3. Kiedyś kupowałam takie i uwielbiałam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smak dzieciństwa :) Ja zdecydowanie uwielbiam lody z czekoladą, ale te dla odmiany są naprawdę spoko :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie lody :)
    Miłej niedzieli!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo osób je lubi :D
      Miłego dnia kochana :*

      Usuń
  5. Uwielbiam takie wodne lody szczególnie w na prawdę upalne dni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3