poniedziałek, 16 kwietnia 2018

ZAKUPY IKEA, PEPCO I INNE - VLOG NA NASZYM KANALE YOUTUBE


Zapraszamy na nowy film na naszym kanale ROKSIiPAWEŁ. Czeka na Was przejażdżka po Wrocławiu oraz haul. Dajcie znać jak Wam się podoba :) I oczywiście zapraszamy do subskrybowania naszego kanału. Filmy chcemy dodawać częściej, ale jak na razie mamy niestety problemy techniczne. Do tego nagrałam dwa filmy z zakupami w których pokazałam jakie rzeczy kupiliśmy ostatnio do domu, które Paweł przypadkowo usunął już nieodwracalnie. Także tyle przepadło i już jest nie do powtórzenia. Ale mi tego było szkoda :( No cóż tak widocznie musiało być. Chcę nagrywać dla Was jak najwięcej, ale mamy problem z montażem dlatego też tak rzadko coś publikujemy. Jak tylko się z tym uporamy filmy będą pojawiać się regularnie :) Pozdrawiamy :*


8 komentarzy:

  1. Fajnie:) Ja również zastanawiam się nad vlogowaniem, ale to może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jest nowy filmik. Chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam, jakoś mi nigdy po drodze nie jest do IKEA, ale w końcu muszę się wybrać :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że filmik się podobał :)

      Usuń
    3. Pewnie, że się podobał! Czekam na następne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3