wtorek, 3 maja 2011

Maj



Witam już w maju. Przepraszam za tak długą przerwę, nie miałam czasu żeby pisać - ale wasze blogi przeglądałam na bieżące gdy tylko miałam na to czas. Teraz mam tydzień wolnego, ponieważ są matury...
Ale już niedługo czeka mnie kolejna fala sprawdzianów i kartkówek. Dobrze, że wakacje zbliżają się wielkimi krokami. No tak wakacje... A u mnie od rana pada śnieg, wszystko znowu jest białe. A było tak pięknie, zielono. Spakowałam zimowe buty, a grubsze ciuchy wylądowały na dnie szafy, a ja już chodziłam w klapeczkach - mam nadzieje, że słońce szybko do nas wróci.

Nie obiecuje, że będę pisać znowu na bieżąco, ale jak tylko będę miała możliwość  postaram się dodawać posty.

A co tam u was???
Ja jestem zmuszona wynurzyć się z mojego ciepłego domku i wyjść z psiakiem na spacerek....
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3