poniedziałek, 29 sierpnia 2011

10 pytań kosmetycznych

Hej. Zostałam zaproszona do kolejenej zabawy. Tym razem wyróżniła mnie Angel, bardzo dziękuje:) Zabieram się za odpowiadanie na kolejne pytania.





ZASADY:
1. Umieścić obrazek "10 pytań kosmetycznych do Majorki"
2. Odpowiedzieć na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto cię oTAGował
4. oTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu


Pytania i odpowiedzi:

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Rzadko kiedy używam cieni, a jeśli już się zdarzy to są to raczej neutralne kolory.

2. Co wolisz bardziej: pomadkę czy błyszczyk?
Błyszczyk.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Jasne, że nie.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Moja przygoda z różem dopiero się zaczyna i uważam, że jest ok:)

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Podkład.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak.

7. Używasz filtrów?
Tak.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Na przykład na płyn micelarny...

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Jestem wielką fanką maseczek. Ostatnio używam ich bardzo często.

10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Ciężko powiedzieć... Kim Kardashian ma często ładny makijaż.


Blogi które zapraszam do udziału:

Pewnie dużo osób brało już udział w tej zabawie więc nie będę wyróżniać poszczególnych blogów.
Zapraszam po prostu wszystkie moje obserwatorki, które nie odpowiedziały jeszcze na te pytania u siebie na blogach. Jeśli odpowiecie na zaproszenie to podajcie link do notki w komentarzu pod tym postem, chętnie poczytam wasze odpowiedzi:)


**********


Zapraszam również do udziału w moim rozdaniu <klik>

Możecie zgłaszać się do 30 sierpnia 2011 do godziny 23:59.

4 komentarze:

  1. :) fajne rozdanie, chyba się skuszę

    miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam z zaproszenia :)
    http://reddres.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama podobnie bym odpowiedziała ;)

    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3