czwartek, 19 czerwca 2014

WHAT'S IN MY BAG | CO JEST W MOJEJ TOREBCE


Hej. Dzisiaj przygotowałam dla Was tag, który najchętniej oglądam na blogach czy yt. Zawsze nosiłam duże torebki, ostatnio w mojej kolekcji pojawiły się mniejsze modele. Pomimo tego, że wybierałam pojemne torebki to starałam się do nich wkładać jak najmniej. Stąd też nie mam problemu z pomieszczeniem tych samych rzeczy nawet w małej torebce. Jak tak patrzę na to co inne kobitki noszą w torebkach, a nawet moja mama to uważam, że mój zestaw podstawowy jest naprawdę skromny. Zresztą sami oceńcie :)

- portfel (Mohito)
- telefon (LG L9)
- kluczyki od samochodu
- klucze do domu i skrzynki na listy
- torba na zakupy itp. (Allbag)
- okulary przeciwsłoneczne
- długopis
- szminka (L'oreal)
- chusteczki
- tabletki przeciwbólowe
- pendrive
- gumki do włosów
- szczotka
- gumy do żucia
- książka (zwykle coś do nauki)
przeważnie mam w torebce jeszcze kalendarz o ile nie zapomnę go zabrać z biurka, tak jak to właśnie było jak robiłam zdjęcia do tego wpisu :P



Dajcie znać czy zawartość waszych torebek pokrywa się z moją i co jeszcze ciekawego do nich wrzucacie ;)

Moja torebeczka z słodkim pieskiem z pierwszego zdjęcia pochodzi ze sklepu Bagsbaar.

12 komentarzy:

  1. wybieram torebkę nr 4 i obserwuję hm chyba jako 900-setna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod uwagę będą brane tylko zgłoszenia na fp.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To i tak mało masz rzeczy ;D U mnie..można się zgubić ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że lubisz porządek w torebce i nie zaśmiecasz jej zbędnymi gadżetami. Ja mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie używam Fb i taka torebka mi przejdzie koło nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo potrzebnych rzeczy, torby są w końcu po to by wypchać je po brzegi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to samo :) Tylko oprócz książki kalendarz, czasem też noszę wilgotne chusteczki i przeważnie coś synka, skarpetki,zabawka,coś słodkiego, czy pieluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nawet torebki porządnej nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. JA NIESTETY W SWOJEJ TOREBCE MAM ZAWSZE STRASZNY BAŁAGAN :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego,ale jak w każdej damskiej torebce:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3