środa, 6 sierpnia 2014

BEDTIME


Dobry wieczór :) Ja właśnie jak zazwyczaj o tej porze siedzę w piżamie pod kołderką. Nie oznacza to, że już się kładę spać. Przeważnie do późna siedzę tak przed komputerem, dobrą książką lub się uczę. Albo wszystko to po kolei. Ostatnio moje wieczory oraz noce umila nowa pościel. Jak każdy z nas miałam już wiele pościel o różnych wzorach i materiałach. Na dzień dzisiejszy śmiało stwierdzam, że ta jest najlepsza z pośród tych wszystkich, które miałam.
Ten kolor i wzór jest mega elegancki i przyjemny dla oka. Idealne połączenie kolorów. Pościel ma z dwóch stron różny wzór, co jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Raz możemy zaścielać ją na ten w kwiaty, a raz ten w linie z kropkami. Więc szybko nam się nie znudzi. Materiał jest wysokiej jakości, 100% bawełny. Dzięki splotowi satynowemu, który jest nowoczesną technologią produkcji ma bardzo delikatną i przyjemną w dotyku strukturę. Jest ciepła, miła i idealnie nadaje się na każdą porę roku. Jest bardzo dobrze wykonana, nie ma wystających nitek, wiszących guzików i nie mechaci się, ani nie zaciąga. Nie zsuwa się z kołdry czy poduszki. Ja szybko się z nią nie rozstanę. Niebawem z pewnością skuszę się na kolejne wzory, koniecznie z takiego samego materiału. POLECAM!
Mój wzór to Bentle GRI 160x200, tą oraz inne pościele znajdziecie w sklepie Spinos.







28 komentarzy:

  1. Ja nie czytałam tych książek, ale może po serii, którą czytam teraz sięgnę po Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :)
    A komputerek też fajny :) Tak sam posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chce nic mówić,ale mam taki sam laptop... i kolo mnie lezy wlasnie 2 czesc 50sięciu odcieni! 1 czesc byla super 2 juz mnie troche nudzi mam nadzieje,ze sie rozkręci bo w tamtym miesiaciu kupilam 3 wszystkie czesci,ale raczej nie bede zalowac. ty tez czekasz na film ? bedzie w lutym na walentynki :)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją i komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło mnie już leży 3 część:D
      Film z pewnością nie przebije książki... Ale chętnie oglądnę:)

      Usuń
  4. Bardzo fajna :) a serię Greya uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór tej pościeli.

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam tą książkę i pierwsza część fajna 2 juz mniej mi się podobała .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i elegancka pościel

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i elegancka ta pościel

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba tylko ja nie lubię tej książki =\

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Greya <3
    śliczna ta pościel, podobają mi się takie dwustronne, bo szybko się nudzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grey ! Właśnie jestem przy ostatnich rozdziałach tej części i z niecierpliwością czekam na premierę filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam wszystkie 3 części :) mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, Grey, przypomniało mi się jak czytałam i zatęskniłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna pościel, książka też:D dobry gust krótko mówiąc !:))
    obserwuję i liczę na rewanż:*:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grey wciąga, co? :) też lubię takie wieczory.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początki są nudne, ale końcówki już się szybciutko czyta:D

      Usuń
  16. hmmm Grey ;) i co tu więcej pisać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam swoje łózko :)
    jesli chodzi o greya to czekam na film :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3