sobota, 25 marca 2017

SUDIO SWEDEN VASA BLA - NAJMODNIEJSZE BEZPRZEWODOWE SŁUCHAWKI


Od dzisiaj nasze słuchawki mogą być jednocześnie praktyczne i ładne. Sudio Sweden w swoim modelu słuchawek Vasa Bla połączyło wygodę i modę. Dzięki temu, że są bezprzewodowe możemy w końcu zapomnieć o plączącym się kablu. Do tego ich wygląd to połączenie prostej elegancji z najmodniejszymi kolorami. Ja wybrałam biały z elementami w odcieniu różowego złota. 
Co najważniejsze słuchawki te zapewniają wysoką jakość dźwięku. 

Są kompatybilne z wszystkimi urządzeniami, które mają bluetooth. 
Słuchawek można używać po naładowaniu przez 8 godzin bez przerwy. Poza przyjemnością słuchania muzyki możemy również dzięki pilotowi sterować telefonem, bez wyciągania go z kieszeni czy torebki. A wbudowany mikrofon umożliwia swobodną rozmowę. Uruchomienie i sterowanie jest łatwe i intuicyjne. Posiadają diodę LED, która informuje o połączeniu bluetooth oraz stanie baterii. Do zestawu dołączony jest metalowy klips mocujący słuchawki oraz skórzane etui, które chroni je podczas przechowywania. Zasięg, aż do dziesięciu metrów. Pełne naładowanie trwa dwie godziny.
Model ten jest dostępny w czterech wersjach kolorystycznych, więc z pewnością dobierzecie odpowiednie dla siebie. Samej ciężko było mi się zdecydować bo wszystkie są równie ładne. Są bardzo dobrze dopracowane i od razu widać ich wysoką jakość.
Cały zestaw jest zapakowany w porządne pudełeczko na magnes. Nigdy nie spotkałam się z tak świetnie przygotowanym zestawem jeśli chodzi o słuchawki. Idealnie nadaje się na prezent.
Jestem zadowolona i zdecydowanie polecam :)

Zgodzicie się, że są obowiązkowym dodatkiem u osób lubiących modne akcesoria. Już niedługo zapomnimy o klasycznych słuchawkach bo te bezprzewodowe zdominują rynek. 
Co myślicie o tym nowym rozwiązaniu?

Specjalnie dla Was mam kod rabatowy -15% na wszystkie produkty zakupione w sklepie Sudio Sweden, kod: ROKSI15
*dodatkowo trwa obecnie akcja w której do każdego zamówienia dodawana jest obudowana na telefon z modnym motywem marmurkowym











9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3