sobota, 18 listopada 2017

ŚWIETNE UBRANKA DLA PSA - STYLIZACJE MOJEGO PUPILA


Na początku miesiąca polecałam Wam ładne i praktyczne szelki dla pupila <post>. Dzisiaj przygotowałam propozycję świetnych ubranek dla naszych maluchów. Na ten sezon dla mojego Yorka wybrałam mega słodziutką szarą bluzę z motywem Miki oraz kapturem. Pod szyją zapinana jest na zatrzask, ale ja spokojnie zakładam i ściągam ją bez jego rozpinania. Jest bardzo staranie wykończona. Materiał jest przyjemny i bardzo dobrze się układa. Przyznam, że otrzymaliśmy na spacerach sporo komplementów i zapytań o nią :) Drugi wybór padł na czarny sweterek z pomponami. Jest gruby i bardzo cieplutki. Struktura jest mięsista i mięciutka. Jest bardzo elegancki, a pomponiki są naprawdę urocze. W obu ubrankach zadbano o każdy detal. Ja jestem bardzo zadowolona. Są świetnej jakości i do tego pięknie się prezentują. To kolejne produkty z oferty Amibelle, które skradły moje serce. Polecam! 
To również idealny pomysł na prezent z okazji np. zbliżających się świąt. 

Na blogu pojawił się niedawno post MOJE JESIENNE WIECZORY Z PUPILEM - ULUBIONA SESJA w którym pisałam o ubranku i legowisku marki Amibelle.

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy kod rabatowy -10% na wszystkie produkty w sklepie Amibelle
kod: ROKSI, ważny do 30.11.2017.











24 komentarze:

  1. oooo uroczo! muszę swojego mopsika wystroić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to z motywem Myszki Miki jest genialne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Ci się podoba <3
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Śliczne moim yorkom pewnie tez by pasowały ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swiete sa te sweterki! ja teraz swojemu pizamke i sweterki swiateczne kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Amibelle mają super nowości - ja się chyba nie zdecyduję które jeszcze wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie! Ja również dla swojego psiaka mam zimowe sweterki! ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super są. szkoda że mój nie chce w takich chodzić
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3