wtorek, 12 grudnia 2017

ŚWIĘTA Z ORIFLAME - MOJE NOWOŚCI


Dzisiaj chciałbym pokazać Wam jakie nowości Oriflame trafiły w moje ręce. Kilka lat temu miałam sporo produktów tej marki, ale od długiego czasu nie gościły one wśród mojej pielęgnacji czy kolorówki. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :) Koniecznie napiszcie w komentarzach czy Wy już któryś z nich znacie <3

Moje serce podbiła w pierwszym momencie woda perfumowana Paradise. Ma przepiękny flakonik! Uwielbiam złote elementy i róż. Czyż nie wygląda idealnie?
Zapach przyjemny kwiatowo-drzewno-piżmowy.
Kolejny ładny zapach tym razem orientalno-cytrusowo-drzewny to woda toaletowa Eclat Femme w zestawie z perfumowanym kremem do ciała. Opakowania również eleganckie.
Obie wody dobrze się utrzymują, a krem ma świetną konsystencję, szybko się wchłania i dobrze nawilża.

Zdecydowałam się również wypróbować nowy jak dla mnie podkład The One EverLasting oraz puder prasowany Giordani Gold. Po dłuższym użytkowaniu dam znać jak się sprawdziły.
Do mojego pełnego makijażu zabrakłoby jedynie tuszu do rzęs więc przetestuję The One 5w1. Jestem bardzo ciekawa czy faktycznie łączy w sobie wszystkie zalety idealnej maskary.

W kwestii pielęgnacji zobaczymy jak sprawdzi się oczyszczający olejek z drzewa herbacianego Love Nature. W okresie jesienno-zimowym zawsze nasila mi się trądzik, wiec jeśli macie jakieś sprawdzone produkty na ten problem to proszę dajcie znać w komentarzach.
A do włosów suchy olejek Eleo, który ma odżywić i odbudować włosy od wewnątrz. Konsystencja i zapach już sprawdzone i bardzo mi się podobają.

I to by było na tyle moich nowości. Wszystkie te produkty znajdziecie w sklepie Oriflame i są one w promocyjnych cenach do 18 grudnia. Do zamówienia za minimum 30 zł otrzymacie Tender Care (mały miodek - wielofunkcyjny balsam z naturalnym woskiem pszczelim i witaminą E) za 1 zł. 









26 komentarzy:

  1. ładne flakony perfum, dawno nie miałam nic z oriflame jedak ich zapachy zawsze mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten pierwszy flakonik. Nigdy nie miałam okazji wypróbować coś z tej firmy. Jak z jakością? Lepsza niż Avon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jakość nieco lepsza, ale ogólnie więcej produktów miałam z Oriflame niż Avon ;)

      Usuń
  3. Nigdy nic nie zamawiałam z Oriflame i jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu nie zamawiałam nic u nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze, że nie przepadam za tą firmą i nie zamawiam tam :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy perfum wygląda pięknie;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam tam nigdy ,chociaż chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy. Zapraszam też do mnie na ognisty post.
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej chyba mnie kusi mascara..bo ani perfum ani podkładu jeszcze nie używam :D
    Pozdrawiam! :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak wypróbuje to dam znać czy warto ;)
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Ja tylko raz zamawiałam gąbkę do podkładu z oriflame i byłam bardzo zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle lat prowadzę bloga, a jeszcze nigdy nie miałam okazji przetestowania kosmetyków Oriflame :) O ich perfumach słyszałam wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3