sobota, 9 grudnia 2017

LISTOPAD W ZDJĘCIACH (2017)

1. Piękne różowe pazurki z kropeczkami o których pisałam <tutaj> oraz książka "Wszystko zaczyna się w głowie" (z najpiękniejszą okładką) na temat której pojawi się niebawem wpis na blogu 2. Listopadowe pudełeczko Shinybox 3. Wodę Id'eau piję już prawie rok, ostatnio na jej temat napisałam trochę <tutaj> - koniecznie sprawdźcie ponieważ czekają na Was kody rabatowe 4. Uwielbiam wracać do tego <wpisu> - i te ulubione skarpetki <3 

5. W listopadzie zakończyłam zabiegi biostymulacji w KaVi Wellness, więcej na ich temat możecie na razie poczytać na stronie gabinetu, a już niebawem pojawi się na blogu osobny wpis na ten temat
6. Mój misiaczek <3 7. Umilacze zajęć na uczelni - pastelowe zakreślacze Stabilo oraz Kinder Country
8. Na noc organiczny krem Derma <recenzja>

9. Uwielbiam złote dodatki w domu <3 A Wy? :) Jeśli lubicie takie inspiracje to zapraszam na moje instastory rroksi bo często je tam zamieszczam 10-11. PONCZO Z FRĘDZLAMI I KOZAKI ZA KOLANO 12. Pięknie pachnie ta herbatka

13. WIZYTA NA PAZNOKCIACH HYBRYDOWYCH W SALONIE KAVI WELLNESS - DWIE PROPOZYCJE JESIENNEGO MANICURE 14. Super nowości z Lidla - bardzo dobra jakość i świetnie wyglądają w stylizacjach 15. Słodziak mówi dobranoc 16. Mój rekord na instagramie, dziękuję za wszystkie polubienia :*

17. Poranny rytuał 18. MÓJ PIERWSZY SHINYBOX 19. Wykłady 20. Moje ulubione lody <3

21. Ciężkie poranki 22. Obiadek 23. Relaks z nowościami Bonprix 24. Próbujemy nowe smaki Pringles 

25. Przerwa między zajęciami 26. ŚWIETNE UBRANKA DLA PSA - STYLIZACJE MOJEGO PUPILA 27. Kebab na obiadek w trakcie maratonu zakupowego 28. Czas na naukę

29-32. Sobotnia wycieczka pociągiem do rodziców chłopaka - pociągiem nie jechałam już z 6 lat, ale miła odskocznia od codziennego prowadzenia samochodu :P

33. MUSICIE WYPRÓBOWAĆ TE PRODUKTY - ULUBIEŃCY PALMER'S 34. Śniadanko 35. Takie fajne podusie w Poco 36. W drodze do Kavi Wellness

37. Nudne zajęcia 38. Ale pogoda za oknem dodaje chociaż trochę enrgii 39. WENECKIE GONDOLE W MOIM SALONIE - JAK W SZYBKI SPOSÓB ZMIENIĆ WNĘTRZE 40. Relaks w piątek :D

41. Czas na małe zakupy w Ikea 42-44. W trakcie zakupów czas na obiad i kawę - wiecie, że osoby posiadające kartkę Ikea mogą skorzystać z darmowej kawy i herbaty? :)

45-48. Trochę inspiracji dla Was (więcej zawsze na instastory rroksi)

49. Kolejne wykłady 50. Powrót do domu 51. Cały czas testuje nowe urządzenie Foreo 52. Nowa pozycja w mojej biblioteczce "Prawo dla twórców internetowych" - recenzja niebawem na blogu

53. Kolejna wizyta w KaVi Wellness 54-56. Czas na zakupy

57. Takie poranki najlepsze 58. NOWE, PIĘKNE DODATKI W MOJEJ KUCHNI 59. Obiadek
60. Projekty zaliczeniowe się tworzą

61. Produktywne poranki 62. IDEALNE SZELKI DLA NASZEGO PUPILA NA SEZON JESIENNO-ZIMOWY
63. Zabiegów ciąg dalszy 64. Słodziak w Tesco

65. Dzień jak co dzień 66. Kolejna wizyta :D 67. Kubeczkowe inspiracje Tk Maxx 68. Prezenty również dla pupili

69-72. Świątecznie inspiracje Auchan

73. Poszukiwania złotych lampionów 74-75. Zakupy 76. Home & You

77-80. Zakupy w Jysk

81-83. Święta w Jula 84. W Tk Maxx obowiązkowo wizyta w dziale dla zwierzaków

85-88. Świątecznie w Kik

89-90. Pepco 91-92. Poco

93.-96. Poco

97-100. Tesco

101-103. Tesco. Mam nadzieję, że lubicie takie inspiracje. Na instastory rroksi przypadły Wam do gustu więc staram się dodawać nowości regularnie :) 104. Miło spędzony dzień na zakupach, na szczęście mój chłopak ma w tym temacie ogromną cierpliwość :D A jak jest z Waszymi panami?


Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, jestem również aktywna na instastory:

28 komentarzy:

  1. Jak u Ciebie się już świątecznie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zjadłabym Pringlesy hehe :) Masz świetnego pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych dodatków do domu. Mam do nich wielką słabość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mixy zdjęć
    Widzę na nich dużo ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię je oglądać na innych blogach ;)

      Usuń
  5. uwielbiam ogladac dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo się działo z tego co widzę, lubię takie mixy <3 i herbatę z Lidla! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię te mixy na innych blogach ;)
      to zdrówko kochana :D

      Usuń
  7. Uwielbiam Kinder Country, choć u mnie występuje pod nazwą Kinder Cereal :)
    Poduszki z oczami i deska z kotem - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się u Ciebie działo, najbardziej urzekł mnie psiak w ubranku.

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile świetnych dekoracji widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka wpadła mi w oko, muszę dopisać do listy życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu widać, że zbliżają się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świąteczne ozdoby i dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj na zakupach to mój czasem dłużej potrafi wybierać niż ja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to swoją drogą :D to są dopiero poszukiwania rzeczy idealnych :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3