niedziela, 11 lutego 2018

EKSKLUZYWNE HERBATY ZE SRI LANKI IDEALNE NA WALENTYNKI


Jak wiecie uwielbiam herbaty i gdy tylko wpadną w moje ręce jakieś fajne nowości to polecam Wam je na blogu. Markę Basilur odkryłam dopiero w tym miesiącu. Ponieważ zbliżają się Walentynki pomyślałam, że to świetna okazja, aby podsunąć Wam ciekawy pomysł na prezent. Jak tylko zobaczyłam te eleganckie opakowania i poczułam jak pięknie pachnie ich zawartość stwierdziłam, że to idealna inspiracja na święto zakochanych.

Miałam już setki herbat, ale te zdecydowanie mają najpiękniejsze zapachy. Jeśli jesteście fanami herbat lub takich znacie koniecznie musicie to sprawdzić. Do tego gdy sięgam po te piękne pudełeczka czy puszki to od razu poprawia mi się humor. 
Pokazywałam je kilka dni temu na moim instastory (rroksi) - jeśli chcecie zobaczyć nagrania to są zapisane na moim profilu. I przyznam się, że wypróbowałam wszystkie w jeden dzień. 
To chyba przez te piękne zapachy :D 

W mojej kolekcji znalazły się:







Tylko jedna z nich jest w torebkach w kształcie piramidki, a reszta jest sypana. Ja korzystam z zaparzaczy, ponieważ nie lubię jak mi pływają te listki itp. w kubku. Dużą zaletą jest to, że po otwarciu paczki widzimy to co jest podane w składzie. Herbata nie jest przemielona jak te dostępne w supermarketach. Również wszystko jest wyczuwalne w trakcie picia. Smaki są dość intensywne. Tylko jedna nie przypadła mi do gustu, ale to ze względu na to, że posiada w składzie cynamon, za którym nie przepadam zwłaszcza w herbatach. Jest to Spice Up, więc jeśli w przeciwieństwie do mnie lubicie go to polecam bo jest bardzo wyczuwalny. Ten napar wspomaga prace wątroby i usprawnia trawienie.

Ciężko wybrać mi tą najlepszą dlatego wyróżnię dwie. Ponieważ bardzo lubię zielone herbaty najczęściej będę sięgać po Folk Green oraz Jasmine. Pierwsza z nich jest z dodatkiem jabłka, brzoskwini, słonecznika i bławatka, a druga zawiera pąki jaśminu. 
Co ciekawe herbata jaśminowa wspomaga trawienie oraz działa uspokajająco. Dodatkowo ma właściwości antybakteryjne i antywirusowe. Może również pomóc osobom z tłustą skórą, ograniczając produkcję sebum, zwalczając trądzik i bilansując hormony.

W For You Pearl ma słodziutką puszkę w kształcie serca. W jej zapachu jak i smaku najbardziej wyczuwalna jest róża. Love Story vol. II to połączenie czarnej herbaty z zieloną. Posiada również nutę migdałów oraz róży. Pomimo, że nazwa jak i opakowanie Winter Holidays przywodzi na myśl święta to sprawdzi się ona także w trakcie całego roku. To coś dla fanów słodkich smaków. Mamy tu skórkę pomarańczy, wanilię, truskawkę oraz krem. Pachnie jak pyszny deser.  

Każda herbata poza opakowaniami, które możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu kryje się w środku w hermetycznych paczkach. Po otwarciu są one dodatkowo z zamknięciem strunowym, więc można przechowywać je na dwa sposoby. W przypadku kartoników pozostawiłam mieszanki również w woreczkach. Resztę przesypałam bezpośrednio do puszek.

Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla swojej drugiej połówki to polecam Wam najpiękniej zapakowane i magicznie aromatyczne herbaty Basilur.

Znacie herbatki tej marki? Która zaciekawiła Was najbardziej? :)














23 komentarze:

  1. Uwielbiam herbaty! A te prezentują się nieziemsko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie musisz je wypróbować, polecam ;)

      Usuń
  2. Również uwielbiam herbaty! A tutaj to normalnie raj na ziemi. Wszystko tak cudownie wygląda te opakowania są przepiękne. Właściwie pierwszy raz spotykam się z tą marką. Najbardziej zaciekawiła mnie WINTER HOLIDAYS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak w opakowaniach można się zakochać, a jakbyś jeszcze poczuła ich zapach <3

      Usuń
  3. Jestem fanką dobrej herbaty, chętnie poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką lubisz najbardziej? :)

      Usuń
    2. Łatwiej mi chyba odpowiedzieć, jakiej nie lubię, chociaż też miałabym problem :D Uwielbiam earl gray, cytrusowe, miętowe, różane i dużo dużo innych :)

      Usuń
    3. hehe no to faktycznie sporo :)

      Usuń
  4. SUPER chętnie przydała by mi się taka kawa!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. widzę, że opakowania bardzo przypadły Wam do gustu tak jak i mi ;)

      Usuń
  6. uwielbiam herbaty! :D Każdą chciałabym spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym spróbowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka herbat Basilur i bardzo dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojego męża zdecydowanie zdziwiłby taki prezent ale ogólnie warto mieć w domu różne herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście zależy od tego kto co lubi ;) Ja uwielbiam herbaty i mój chłopak podobnie :)

      Usuń
  10. wygląda zachęcająco :) uwielbiam herbaty, więc chętnie bym przygarnęła<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3