niedziela, 24 lipca 2011

Płyn lawendowy do twarzy Fitomed

Dzisiaj kilka słów o Płynie lawendowym do twarzy firmy Fitomed, do cery zmęczonej.
Sam produkt wraz z opisem producenta znajdziecie tutaj---> <klik>

A teraz moja opinia:)
Głównym zadaniem tego produktu jest odświeżenie i zdecydowanie stosując ten płyn taki efekt otrzymujemy.
Ja tonizuje twarz przede wszystkim w ciągu dnia. Płyn oczywiście nie narusza mojego makijażu tylko nadaje mu lepszy efekt - odświeżenie. Bardzo ładnie i szybko się wchłania, nie trzeba go wycierać itp. Nie podrażnia oczu. Cera staje się bardziej nawilżona, jędrna i gładka.
Świerzy zapach lawendy ma działanie ożywiające. Zapach na początku jest intensywny, ale nie utrzymuje się zbyt długo więc nie ma obawy, że będzie bardziej wyczuwalny niż nasze perfumy.
Poręczne opakowanie i dobry atomizer. Jest wydajny.


Uważam, że warto wypróbować. Trzeba pamiętać jedynie o tym, że jest to kosmetyk dla osób, które lubią zapach lawendy.

Bardzo dziękuje firmie Fitomed za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.
Ponieważ dostałam również krem z tej samej serii będzie i o nim, ale innym razem.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
A ja zabieram się za rogaliki i przeglądanie Waszych blogów:)

Życzę udanej niedzieli!

1 komentarz:

  1. Jeżeli faktycznie nie narusza makijażu, to musi być genialny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3