niedziela, 21 kwietnia 2013

Sok z aloesu Prima


Hej. Dzisiaj przygotowałam recenzję Soku z aloesu Prima.

Sok pije się codziennie. Kilka łyżeczek miesza się z taką samą ilością wody. 1000 ml starcza na około 20 dni. Sok trzyma się w lodówce. Smak jest bardzo delikatny, niestety nic specjalnego:/
Opakowanie nie za bardzo wygodne. Wskazań do stosowania jest bardzo dużo, jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do poszukania ich w internecie, ponieważ nie widzę sensu ich przyklejania tym bardziej, że ja nie zauważyłam, żadnego działania. Jak dla mnie ten produkt nie robi kompletnie nic dla naszego organizmu i jego stosowanie jest bezsensowne. Poza tym forma jego przyjmowanie przynajmniej jak dla mnie była męcząca. Produkt był niesmaczny, musiałam pamiętać o jego wypiciu godzinne przed posiłkiem (tak zaleca producent) to dodatkowo jeszcze trzeba go było rozcieńczać z wodą.
Sporo minusów, plusa nie wiedzę nawet jednego. Zdecydowanie NIE POLECAM.

7 komentarzy:

  1. ja piję nalewkę aloesową
    troszkę wzmocniła mi organizm, ale miałam małą anemię

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię i często piję wodę aloesowa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że bubel :( ja kocham sok z cząsteczkami aloesu z super pharm, ale drogi jest :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie niestety nie, ale dobrze, że tobie odpowiada:)

      Usuń
  5. tak, miałam go kiedys i nie uważam, ze jest aż takim bublem, może po prostu nie na każdego działa, albo działa inaczej. Jest wiele takich specyfików które na każdego działają inaczej :)
    Miłego dnia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam aloes, zwłaszcza swój z doniczki, ale musi mieć co najmniej 3 lata, żeby miał właściwości lecznicze. Świetny produkt kosmetyczny i zarazem leczniczy jest z aloesu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3