środa, 17 kwietnia 2013

Szampony do włosów UNIQE + kod rabatowy

Hej. Dzisiaj ma dla Was recenzję szamponów do włosów, które otrzymałam od Silcare.
Oba testowała moja siostra, ponieważ ja jak na razie znalazłam szampon, który jest w miarę moim ulubieńcem i przede wszystkim nie podrażnia mi skóry głowy z czym często mam problem.

Oba szampony spisują się identycznie, więc opisze je razem:)

Szampon Uniqe - DAY BY DAY do codziennego stosowania




Szampon Unique - HYDRO do włosów suchych i zniszczonych



Duża pojemność bo, aż 500 ml dzięki czemu produkt starcza na długo i nie trzeba zaraz myśleć o zakupie kolejnego opakowani. Opakowanie jest ładne, nie sprawia problemu, produkt dobrze się wydobywa ze środka.Są bardzo wydajne.
Mają ładne zapachy, które utrzymują się na włosach. Dobrze się pienią i nie ma problemu ze spłukiwaniem. Dobrze myją, a włosy utrzymują się dłużej świeże i nie przetłuszczają się. Włosy po użyciu tego produktu dobrze się rozczesują, zwiększa się ich objętość. Nie podrażnia skóry głowy.
Moją odpowiednią konsystencje. Przy dłuższym stosowaniu włosy stają się bardziej miękkie i błyszczące.
Ogólnie stan włosów moje siostry poprawił się po stosowaniu tych produktów. Włosy stały się zdrowsze i lepiej się układają.

Szampony zdecydowanie przypadły do gustu mojej siostrze i z pewnością przynajmniej jak na razie nie zmieni ich na inne. Już zamierza zakupić kolejne opakowania.






Mam dla Was kod rabatowy na zakupy w tym sklepie:
- 5% kod: blogroksi
(ważny do 31 maja 2013)







Bardzo dziękuje Silcare za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

5 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie słyszałam wcześniej o tych szamponach, daj znać jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie napisałam jak się sprawdziły, więc nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi... :?

      Usuń
  2. Dobry szampon to podstawa, tych Unique jeszcze nie testowałam, myszę się nad nimi zastanowić :-))

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tylko jeszcze ja nie kupuję przez internet kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie kojarzę marki:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3