poniedziałek, 27 stycznia 2014

Dafi Omega Unimax Led Sensor - Dzbanek filtrujący 4l


Hej. Po kilku dniowej przerwie zapraszam Was na recenzję Dzbanka filtrującego firmy Dafi.
Obecnie piję tylko wodę niegazowaną i soki z sokowirówki, bardzo rzadko zdarza mi się wypić soki z kartonu lub wodę smakową. Napoi gazowanych nie piję w ogóle. Często dorzucam do wody np. kilka plastrów cytryny. Dzbanek filtrujący to jak dla mnie dobre rozwiązanie. Dafi używam również gdy potrzebuje wody do przygotowywanych dań czy dla moich pupili, którym wcześniej dawałam tylko wodę przegotowaną, a jak wiemy nie zawsze była ona gotowa (trzeba było czekać, aż się zagotuje i wystygnie). Tutaj wystarczy kilka sekund i sprawa załatwiona.

Idealnie sprawdzi się u osób, które korzystają ze zwykłych czajników, mój jest już z filtrem, który działa na takiej samej zasadzie jak ten z Dafi.


Dafi oferuje nam obszerną paletę barw - ja wybrałam dzbanek w kolorze malinowym.



Dzbanek, który posiadam ma wskaźnik zużycia filtra w formie led sensor. Informuje nas kiedy należy wymienić filtr. Wskaźnik należy ustawić po każdej wymianie filtra na nowy. Po włączeniu dioda świeci na niebiesko, gdy należy wymienić filtr - miga kolorem czerwonym. 




Każdy filtr jest hermetycznie zamknięty. Jego wymiana jest bardzo prosta.






Dzbanek można napełnić bez ściągania pokrywy, co jest bardzo praktyczne. Wlew jest zamknięty z uchylną klapą.

Wygląda estetycznie, ma odpowiedni kształt. Kolor się nie ściera, plastik nie pęka. Łatwy do utrzymaniu w czystości. Wpasuje się w styl każdej kuchni. Możemy go trzymać na blacie, stoliku czy w szafce. Nie zajmuje dużo miejsca.

Po napełnieniu dzbanka musimy odczekać kilkanaście sekund, aby woda się przefiltrowała. U mnie woda z kranu jak najbardziej współpracuje z Dafi, jest dobra :)

Duża pojemność jest zaletą tego produktu. Jednorazowe napełnienie produktu zdecydowanie wystarcza za każdym razem.




Dafi gości w mojej kuchni już od kilku miesięcy. Ułatwia codzienną pracę. Polecam.




Używacie produktów filtrujących wodę?

*podkładka z pierwszego zdjęcia pochodzi ze sklepu internetowego Seepoint

24 komentarze:

  1. faktycznie, jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki tylko biały i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam okazji zakupić,choć chyba u nas byłby zbędny

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczny dzbanek, jestem uzależniona od picia filtrowanej wody

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji wypróbować, ale wszyscy chwalą, więc może i moja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ciocia go ma i jest bardzo przydatny dla niej :)
    klaudmen.blogspot.com :**

    OdpowiedzUsuń
  7. jest rewelacyjny, polecam:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam go jeszcze, ma moja siostra ale z innej firmy i jest zadowolona. Może sobie kupię przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nich w reklamie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. skad te kieliszki/szklaneczki z flamingami i ta podstawka?!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa taki filtr, chyba muszę nad czymś takim pomyśleć....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj, jakie to przydatne urządzenie, jeśli można to tak nazwać. używam od jakiegoś czasu i jestem baardzo zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. A zapłacili za reklamę tego dzbanka?
    Robisz im darmową reklamę - koszt takiego artykułu z recenzja to 2 500 zł + VAT - a zrobiłaś to za 30 zł bo tyle ten dzbanek ich kosztuje.
    Blogerzy nie dajcie się wykorzystywać firmą, które na Was żerują. Później się dziwicie, że firmy Was oszukują - sami jesteście sobie winni !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam Dafi, ale mój jest bez diody. Fajna sprawa, w domu pijemy przeważnie wodę, a przed Dafi gotowałam tę wodę każdorazowo w czajniku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dafi jest czadowe! :) a widzieliście te szklane dzbanki? planuje kupic są sliczne :) i w ogole odkąd pije wode filtrowaną to takjakby mi sie cera poprawiła? ;o to mozliwe?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3