poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach (week 4 & 5 / 2014)

Hej. Dzisiaj zapraszam na dwa kolejne tygodnie w zdjęciach. Uzbierało się sporo fotek, więc od razu zapraszam do oglądania :D


~ Zdrowe obiadki :) ~



~ ootd ~



~ I troszkę mniej zdrowe :P Placuszki lubię. ~



~ Nowości. ~



~ Biegamy... ~



~ Kolejna sałatka, szybko i wygodnie :D ~



~ Hmm chyba jedzonko będzie przeważać w tym wpisie :P Tym razem makaron z sosem i marchewka. ~





~ Wieczorne balsamowanie. ~



~ Tańczymy :D Just Dance 2014 ~


~ Troszkę przyjemności z Starbucks :) ~



~ Robię babeczki, dawno już nie piekłam :) ~



~ Ostatnia stylizacja. Jeśli ktoś jeszcze nie widział zapraszam <tutaj>. ~



~ Palimy kolejny śliczny zapach. ~



~ Recenzja mojego ulubionego podkładu Mac Fix już na blogu <klik>. ~




~ Kilka spraw do załatwienia, więc koniecznie herbatka i małe śniadanie na drogę. ~




~ Nauka, nauka i jeszcze więcej nauki... ~




~ Cudowne torby od All Bag <3 ~



~ Nowe MACowe maleństwo do kolekcji, tym razem róż. ~



~ Bardzo dawno nie jadłam ptysi, więc się skusiłam :D ~



~ :D ~

Koniecznie dajcie znać co ciekawego wydarzyło się ostatnio u Was.
Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. u te torby sa super :) i zdjecia też

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne zdjęcia, uwielbiam takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, torba mi się podoba, może zdążę zahaczyć o konkurs. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam ptysia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, dopiero co go odkryłam i zabieram się za przeglądanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety coś mi przeskoczyło i zamiast akceptować usunęłam 8 komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super torebki z Allbag!!<3
    + uwielbiam ptysie!:)
    obserwuję, b.fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3