poniedziałek, 28 kwietnia 2014

TIGER - OOTD


Hej. Mam masę pomysłów na nowe wpisy. Do tego w kolejce czekają reklamówki z wykończonymi produktami, kolejny haul oraz wiele recenzji. Gdyby tak doba miała chociaż 48 godzin zamiast tych 24 byłoby super. A tak na wszystko brak czasu. Szkoła, praktyki, praca i wieczorami wracam już tak padnięta, że jedyne o czym marze to położyć się spać. Dobrze, że chociaż pogoda dopisuje dzięki czemu jest trochę więcej energii na wszystko.
Głównym elementem dzisiejszej stylizacja jest torba od All Bag z mojej małej kolekcji. Od kąt trafiły w moje ręce towarzyszą mi codziennie. Czy to do zabrania dodatkowych rzeczy na praktyki czy do pracy, aby nie obciążać torebki lub gdy nie ma już w niej miejsca. A także podczas zakupów... Zawsze jedną dodatkową sztukę mam w torebce, więc nie muszę korzystać ze sklepowych foliówek. Zdecydowanie wyróżniają się dzięki wyjątkowym, ładnym nadrukom. Są porządne, więc jeśli ktoś lubi tego typu torby zamiast klasycznych torebek sprawdzą się idealnie. Do tego możemy pozwolić sobie na kilka modeli, dzięki czemu codziennie możemy mieć inny wzór czy kolor. I czyż ten poważny pan tygrys nie jest uroczy :D

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy lubicie takie torby.












TORBA - ALL BAG <TUTAJ>   BLUZA - CROPP   BLUZKA - SINSAY   SPODNIE - TALLY WEIJL   BUTY - NEW BALANCE   

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bluza z Croop.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten szopper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna luźna stylizacja :) boski kolor butów :) Zapraszam do mnie na Nowy wpis nahttp://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/sunny-sunday.html Zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luźno i wygodnie :) Super tygrysia torba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluza to je to ! ;-) piękna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. New Balance <3
    Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torba, podoba mi się :) Pasuje Ci :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3