niedziela, 18 maja 2014

PERFECT BRAS


Witam. Dzisiejszy wpis zainteresuje w szczególności panie, które lubią dobrze dopasowane, piękne biustonosze. Na samym końcu niespodzianka dla każdego ;)

Poszukiwanie idealnie dopasowanego biustonosza nie jest dosyć łatwą sprawą. Do tego żeby był bardzo ładny i pasował do większości rzeczy to już naprawdę ciężko. Ja mam jeszcze dodatkowo ten problem, że trudno znaleźć mój rozmiar w stacjonarnych sklepach. W życiu nie spodziewałam się, ze uda mi się dobrać takie, aż dwa na raz i to bez przymierzania - w sklepie internetowym.




Wybieranie z pośród wielu cudownych modeli na Passionstore24.pl zajęło mi trochę czasu gdyż nie mogłam się zdecydować, który to wybrać. Padło na biały pokryty elegancką koronką <carrie> oraz coś o innym kroju niż zwykle, czyli satynowy pół-usztywniany <cezanne>.

Co się rzadko zdarza biustonosze w rzeczywistości okazały się jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach.



Naprawdę szczerze mogę stwierdzić, że są to moje po raz pierwszy tak idealnie dobrane staniki.
Wyglądają elegancko i seksownie. Są dopracowane w każdym celu oraz mają prześliczne detale. Uszyte są z przyjemnego dla skóry materiał, nic nie drażni. W 100% spełniają swoje zadanie, świetnie podnoszą i utrzymują biust. Ładne układają się pod ubraniami. Są bardzo wygodne.




Oczywiście posiadają regulacje długości ramiączek. W jednym z modeli nie ma możliwości odpinania ramiączek, co jest dla mnie dużym plusem - ja nigdy i tak ich nie ściągam, a w niektórych modelach uciążliwe jest to, że się same odpinają. W białym jest taka możliwość, ale ramiączka dobrze się trzymają.

Haftki dobrze się zapinają i odpinają. Pierwszy raz spotkałam się z tak ciekawym krojem z tyłu, co również sprawia, że biustonosz tak dobrze leży.




Staniki otrzymałam w ładnych pudełeczkach, a paczka była dobrze zabezpieczona.




Te i inne modele biustonoszy oraz świetną bieliznę znajdziecie na Passionstore24.pl. Przyjemne poszukiwanie rzeczy zgodnych z naszym gustem zapewnia przejrzysta grafika, odpowiedni podział na kategorie oraz ładne zdjęcia produktów wraz z dokładnym opisem.
Ja z pewnością skuszę się na kolejne cudeńka :)


16 komentarzy:

  1. Widzę ze maja mój rozmiar vo tez jest rzadkoscia:-) szkoda ze z kasa cienko... przydalaby mi sie taki :-) do.konkursu sie zglosze jak dorwe się do kompa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są, uwielbiam ładną bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne staniczki! zwłaszcza ten biały mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ale niestety jak zwykle jest problem z moim rozmiarem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna nagroda, biorę udział. Piękne staniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bielizna :) biłay jest cudny <3
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz się tam rozejrzę, ale już się przekonałam, że na bieliznę lepiej wydać więcej, żeby była dobrej jakości i dobrze leżała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej bieliźnie <3
    wpadaj na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) biore udzial w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wyboru

    asortyment imponujący, jest z czego wybierać:"))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyboru,

    asortyment http://passionstore24.pl. imponujący, jest w czym wybierać;

    oczywiście biorę udział w konkursie:"))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ... biały do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3