niedziela, 30 sierpnia 2015

CETAPHIL RESTORADERM BALSAM DO NAWILŻANIA TWARZY I CIAŁA


Produktów firmy Cetaphil używam już od kilku lat. Każdego dnia sięgam po emulsję oraz balsam. Skóra mojej twarzy jest bardzo wrażliwa ze skłonnością do trądziku. Dlatego też jeśli już znalazłam produkty które mi służą nie planuje zmieniać ich na nic innego. Jednak gdy zobaczyłam ten balsam, również z tej samej firmy. Do tego dla dzieci, więc bardzo delikatny postanowiłam, że dla odmiany go wypróbuje. Dużo osób twierdzi, że powinno zmieniać się kosmetyki. Jednak ja jestem wierna Cetaphilowi ponieważ tylko do niego mam zaufanie. Za dużo produktów do twarzy niestety już mnie uczuliło. Więc boję się cokolwiek teraz testować w kwestii pielęgnacji twarzy. Zdecydowanie polecam emulsję do mycia oraz balsam z podstawowej serii.

Cetaphil Restoraderm balsam do nawilżania twarzy i ciała znajdziecie na i-apteka.pl.
Z tego co udało mi się zaobserwować podczas jego stosowania różni on się jedynie konsystencją (jest bardziej gęsty) i trochę szybciej się wchłaniania w porównaniu z tym z podstawowej serii. Działanie oceniam na takie samo. Bardzo dobrze i skutecznie nawilża. Łagodzi podrażnienia i ma dobry wpływ na gojenie się skóry np. po wypryskach. Efekty widać już po pierwszym użyciu. Nadaje się dla alergików i osób z bardzo wrażliwą skórą. Nie zawiera środków konserwujących i zapachowych. Można stosować go do skóry twarzy i całego ciała. Łatwo się rozprowadza, jest lekki i wydajny. Przeszedł badania dermatologiczne. Duży plus za opakowanie z pompką, która aplikuje odpowiednią ilość produktu. Butelka nie odkształca się podczas używania. Napisy są czytelne, grafika nie ściera się. Wszystkie informacje zawarte na etykietach.
Polecam :)

Znacie produkty Cetapihil? Używacie?





4 komentarze:

  1. Tych nowości nie znam, ale produkty z podstawowej serii sięgam od czasu do czasu. Szczególnie jesienią i zimą, bo fajnie koją kaprysy mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cetaphil ma świetne kosmetyki :) kiedy bylam na Inrterferonie, pomogły mojej skórze, kiedy kontakt z innymi kremami ją po prostu parzył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy kosmetyków tej firmy, chociaż swego czasu miałam wielkie problemy z trądzikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam starsze wersje, emulsję do mycia oraz balsamy nawilżające do ciała i twarzy. cetaphil bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3