piątek, 5 sierpnia 2016

BACK 2 MAC - ZUŻYTE OPAKOWANIA WYMIENIONE NA NOWĄ POMADKĘ


Część z Was pewnie zna program marki kosmetycznej MAC - "Back 2 MAC", ale na początek kilka słów wytłumaczenia dla osób, które czytają o nim teraz po raz pierwszy. 6 pustych opakowań po produktach tej firmy możemy wymienić na nową pomadkę z regularnej kolekcji. Wystarczy przynieść je do sklepu, a zostaną od razu wymienione na pomadkę w wybranym przez Was kolorze. Marka Mac prowadzi program recyklingowy w ramach dbałości o środowisko. Wartość pomadki, którą otrzymujemy to 86 zł. Akcja jest bardzo prosta. Myślę, że dla osób, które stale korzystają z kosmetyków tej firmy jest to miły prezent i docenianie przy okazji stałych klientów. 

~ zwrotowi podlegają zużyte produkty lub te po terminie typu butelki po podkładach, korektorach, opakowania po pudrach, cieniach, różach, pomadkach, błyszczykach, pigmentach, po płynie do mycia pędzli oraz produktach do pielęgnacji itp.

~ nie można zwrócić np. opakowań po wkładzie do paletki, konturówek

~ wszystkie produkty, które podlegają wymianie mają kartoniki z oznaczeniem "back 2 MAC"

Ponieważ już od kilku lat używam tego samego podkładu Studio Fix w kompakcie <recenzja> jest to produkt w którym najszybciej dotykam dna. Opakowania po nim przeważały więc w zwrocie.
Pomadki dostępne są w wielu odcieniach i przez to wybór był bardzo trudny. Ostatecznie zdecydowałam się na See Sheer. Po wielu użyciach śmiało mogę napisać, że jestem zadowolona z tego wyboru.

Koniecznie napiszcie w komentarzu czy znałyście ten program wcześniej oraz czy już z niego korzystałyście. Jestem również ciekawa jakie odcienie pomadek wybrałyście oraz czy podoba się Wam ten który ja wybrałam :)



13 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o tej akcji, ale i tak nie mam nic z tej firmy... Za drogo jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam o tym pojęcia, ale będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z taką wymianą :)
    Kolor pomadki piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej akcji, ale w sumie nie kupuję zbytnio w MACu. Uważam jednak, że mają przecudowne pomadki. Nie jestem w stanie wybrać swojego ulubionego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam również kosmetyki MAC są bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć , dzięki za post i info ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie byłam w MACu, nie mam żadnego ich kosmetyku, akcja jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcje oczywiścnie znam, ale osobiście nie miałam jeszcze z tymi kosmetykami styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna akcja , choć jak na mac to trochę dużo te 6 opakowań

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty MAC dostępne są na stronie Douglas ;) Ja tam również zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie pomadki, ale jeszcze nie dobiły dna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3