czwartek, 25 sierpnia 2016

BIOOLEO OLEJ AVOCADO ROLL-ON POD OCZY


Dzisiaj chciałabym polecić Wam Olej avocado marki BioOleo, który używam od ponad miesiąca pod oczy. Nakładam go dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Bardzo fajnie sprawdza się pod makijaż. Nie waży produktów kolorowych, a wręcz przedłuża ich trwałość. Mam bardzo wrażliwą skórę pod oczami, dużo produktów mnie uczula, z tym nie było problemu. Efekt nawilżenia i odżywienia widać szybko, przy regularnym stosowaniu ładnie się utrzymuje. Zmniejsza cienie pod oczami i wygładza. Ze względu na wysoką zawartość witamin A i E oraz właściwości ochronne przeciwko promieniowaniu słonecznemu (naturalny filtr UV) fajnie sprawdza się w okresie letnim. Jest tłusty, ale jak na olejek to mało i szybko się wchłania. Skóra od razu robi się miła w dotyku. Ma bardzo delikatny zapach. Aplikacja za pomocą metalowej kulki, która dzięki temu, że jest zimna fajnie koi. Opakowanie ok, ale niestety napisy schodzą w trakcie użytkowania. Można je całkiem zmyć i tak też zrobiłam. Jestem bardzo zadowolona, podobnie jak z soli do kąpieli tej marki o których pisałam <tutaj>. Polecam :)

Firma BioOleo 1% dochodu ze sprzedaży przeznacza na ochronę słoni w Afryce. Dodatkowym atutem jest to, że ich produkty nie były testowane na zwierzętach, a składniki organiczne są certyfikowane.

Mam dla Was kod -30% na zakupy w sklepie BioOleo: AW210616





9 komentarzy:

  1. Zaciekawiłas mnie Kochana produktem, ja ostatnio mam takie cienie pod oczami że nie mam GE na nie patrzeć, dobrze że pod makijażem tak ich nie widać, podoba mi się aplikacja poprzez metalowa kulkę, fajna sprawa. Świetna inicjatywa z 1% od sprzedaży marka pomaga zwierzęta... Szacunek...
    Myślę zw warto wypróbować.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie, ale zaciekawiłaś mnie i chętnie go kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi aplikatorami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również posiadam takowy ale Marula ;) Kończę swój krem pod oczy i biorę się za niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamierzam zapoznać sie lepiej z olejami tej marki, mam arganowy w wersji z takim aplikatorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny taki roll on , posiaam arganowy ale konieczniemuszzę wyprubować ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, choć nigdy nie miałam w postaci roll on

    OdpowiedzUsuń