środa, 19 października 2016

MOJA ULUBIONA KOSMETYCZKA


Dzisiaj chciałabym polecić Wam moją obecnie ulubioną kosmetyczkę. W swojej kolekcji posiadam ich kilka, ale cały czas szukałam tej idealnej. Takiej która połączy praktyczny kształt z odpowiednią pojemnością oraz eleganckim wyglądem. Czarna kosmetyczka Pierre René ze sklepu ladymakeup.pl od razu przypadła mi do gustu. Lakierowana powłoka chroni przed zabrudzeniami i łatwo się ją czyści. Zamek jest w kolorze złotym. Nadaje się do przechowywania najważniejszych kosmetyków czy drobnych rzeczy niezbędnych w ciągu dnia. Dzięki temu nie "latają" one luzem i mamy porządek w torebce. Jest bardzo dobrze wykonana i świetnie się prezentuje. Ja jestem zadowolona i zdecydowanie polecam.

Macie już swoje ulubione kosmetyczki czy nadal szukacie? Jak podoba Wam się moja propozycja? ;)







ramka na zdjęcie - Artepoint
pędzle - recenzja

10 komentarzy:

  1. Ta kosmetyczka prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety się do kosmetyczek nie mieszczę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, moją ulubioną jest kosmetyczka z loccitane ale jest mniejsza i nie wszystko mieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo elegancko i ma idealny rozmiar!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedzialam ze pierre rene ma kosmetyczki, prezentuje sie bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka bardzo pakowana (Y) super rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę znaleźć sobie coś bardziej eleganckiego niż moja aktualna wieloletnia szmacianka:). Ale coś nie mogę trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3