środa, 21 grudnia 2016

CO DOSTAŁAM NA MIKOŁAJKI


W dzisiejszym wpisie chciałbym pokazać Wam moje prezenty mikołajkowe. Pod koniec listopada na blogu dodałam listę wymarzonych prezentów <tutaj>. Część z nich już trafiła w moje ręce. Otrzymałam słodką skarbonkę, milusi koc i szaro-białą pościel w gwiazdki. 
Sama po obdarowaniu bliskich postanowiłam jeszcze zrobić również mały prezent dla siebie. I zakupiłam dwie piżamki. Tak wpadły mi w oko, że musiały być moje. Pierwsza jest mega mięciutka i ma świetną sowę na bluzie. Druga to zestaw z krótkimi spodenkami i bluzką na ramiączkach w kolorze szarym z delikatną białą koronką. Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich tych rzeczy i jeśli szukacie jeszcze inspiracji prezentowych to polecam ich zakup ;)

skarbonka, koc - sinsay   pościel - lidl   piżamy - dorothy perkins i anna field (zalando)





10 komentarzy:

  1. To wymarzone prezenty także dla mnie. Super. Kocyk dostałam na urodziny. A piżamy co roku na Gwiazdkę daje mi siostra. Mikołajki mnie nie były celebrowane

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prezenty! wszystko ładne - a piżamki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! Pościel i piżamki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne prezenty :) i super, że użyteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza piżamka - cudo :D ❤

    OdpowiedzUsuń