czwartek, 22 grudnia 2016

ZIMOWA PIELĘGNACJA Z NIVEA


Produkty Nivea znamy wszyscy i nie jeden z nich już gościł w naszych kosmetyczkach. Ja używam regularnie płynu do mycia dla dzieci tej marki ze względu na alergie i bardzo wrażliwą skórę. Poza tym już dawno nie miałam nic z tej firmy. Dlatego z ciekawością wypróbowałam ich kilka nowości. Mi głównie Nivea kojarzy się z pielęgnacją w okresie zimowym. Przez te ich klasyczne kremy, które bardzo dobrze nawilżają i przyjemnie pachną, a do tego są wydajne. Oraz przez niebieski kolor, który jest dla mnie odzwierciedleniem tej pory roku. Firmę tą z pewnością wyróżnia to, że od lat trzymają się jednej barwy i moim zdaniem to bardzo dobry pomysł. 

Jeśli chodzi o nowości, które pojawiły się w mojej zimowej pielęgnacji to najbardziej do gustu przypadł mi jedwabisty mus do mycia Creme Care. Zdecydowanie polubiłam taką konsystencję podczas swoich kąpieli. Produkt ten świetnie się rozprowadza, ładnie pachnie i kąpiel z nim to sama przyjemność. Idealnie sprawdza się podczas depilacji. Skóra po jego użyciu jest gładka, a przy regularnym użyciu poprawia się jej kondycja. 
Wyróżnienie należy się również ochronnej pomadce do ust. Fajnie nawilża i daje miłe uczucie po aplikacji jej na ustach. A także antyperspirantowi Protect & Care w sprayu. Chociaż na co dzień używam tylko w kulce to ten ze względu na bardzo przyjemny zapach aplikuje na ubraniach. Duży plus za to, że nie robi plam i długo się utrzymuje. Odżywczym mleczkiem do ciała smaruje głównie nogi po depilacji. Nie podrażnia skóry i dobrze się rozprowadza. Stosuje je również do nawilżania dłoni bo szybko się wchłaniania. 
Panom polecam krem Nivea Men ze względu na super męski zapach. Mój chłopak go polubił. Można stosować go zarówno do skóry twarzy jak i całego ciała. Szybko przywraca nawilżenie skóry. 

Wszystkie produkt  sprawdzają się przy wrażliwej skórze. Mają przyjemne, delikatne zapachy co najbardziej zachęca mnie do ich stosowania. Oparte są oczywiście na nawilżeniu, którego nigdy dość. 
Miałyście któryś z tych kosmetyków? Ja polecam wypróbować wszystkie :)









6 komentarzy:

  1. Super arsenał. Bardzo lubię kosmetyki nivea. Zawsze mam w domu tradycyjny krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie akurat nivea w ogolę się nie sprawdza ;) wolę eko kosmetyki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz rzadziej używam kosmetyków z Nivea, ale czasem na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kosmetyki, ja kiedyś używałam często kremu z Nivea teraz jakoś nie używam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam ten mus i też jestem zadowolona :)
    Ogólnie lubię kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3