sobota, 29 kwietnia 2017

PRZEPIS NA IDEALNY DESER NA MAJÓWKĘ - TYLKO 3 SKŁADNIKI


Majówka oficjalnie rozpoczęta jednak pogoda nie zachwyca. Miejmy nadzieję, że wraz z majem nadejdą w końcu piękne, ciepłe dni. Ponieważ na niebie brak słońca dzisiaj przygotowałam dla Was coś na poprawę humoru. Jest to wiosenny deser, który bez problemu przygotuje każdy z Was. Potrzebne są tylko 3 składniki i ewentualnie coś do dekoracji. Jest to mój kolejny pomysł na pudding chia. O pierwszym pisałam tutaj <klik>.

Potrzebujemy:
- nasiona chia (BioIndygo)
- mleko (ja używam bez laktozy)
- maliny (mogą być mrożone lub świeże)
*coś do dekoracji np. wiórki kokosowe, migdały 

Nasiona Chia łączymy z mlekiem. Stosuje tutaj proporcje 1:3. Dobrze mieszamy i wystawimy do lodówki na kilka godzin. Warto co jakiś czas je w tym czasie wymieszać. Gotowe, napęczniałe nasiona nakładamy do szklanki (przezroczystego naczynia) warstwami na przemian z zmiksowanymi malinami. Na koniec posypujemy wiórkami kokosowymi i przystrajamy migdałami w płatkach.
Zdrowy i smaczny deser gotowy!

Z czym najbardziej lubicie łączyć nasiona chia?

Specjalnie dla czytelników mojego bloga kod rabatowy -5% na zakupy w sklepie BioIndygo "rroksi5".



15 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3