sobota, 3 czerwca 2017

OPI GEL BREAK - REGENERACJA ZNISZCZONYCH PAZNOKCI


Zestaw Gerl Break marki OPI to trójfazowy system regeneracji paznokci zniszczonych głównie po hybrydzie. Ja nie nakładam lakierów hybrydowych już od dłuższego czasu, ale od lat moje paznokcie miały tendencję do rozdwajania się i łamania. Stosowałam wiele odżywek, ale efekty zwykle nie spełniały moich oczekiwań. W tym przypadku udało mi się wyprowadzić w końcu paznokcie na prostą. Zestawu użyłam tylko parę razy. Nakładałam na kilka dni, następnie robiłam przerwę malując paznokcie kolorami. Po czym znowu był czas na regenerację.
Aplikujemy kolejno po sobie trzy warstwy, które dobrze się rozprowadzają i szybko wysychają. Lakiery Gel Break dają wykończenie przypominające żel. Paznokcie są wygładzone, lśniące i wyglądają na zdrowe oraz optycznie grubsze. Żadna odżywka do tej pory nie prezentowała się tak dobrze na moich paznokciach. Daje za to duży plus. Do tego utrzymuje się na paznokciach do tygodnia bez odprysków.

Zestaw ten zawiera unikatową kombinację witamin i minerałów.
Pierwszy krok to Gel Break Serum - baza ze specjalnymi pigmentami, która niweluje przebarwienia. Krok drugi to Gel Break Color nadaje delikatny kolor. Tutaj mamy do wyboru jeden z trzech wariantów, który dopasowujemy w zależności od karnacji. Ostatni krok to Gel Break Protector - top coat ochronny z najwyższym stopniem połysku. Każdy z nich można zakupić również osobno. 

Wcześniej moje paznokcie były na tyle cienkie i zniszczone przez rozdwajanie, że zawsze zakrywałam je kolorowymi lakierami. Po aplikacji tego zestawu paznokcie wyglądają tak dobrze, że robię przerwy i w tym czasie nie aplikuje na nie żadnych lakierów. Z przyjemnością również sięgam po zestaw Gel Break. Do regeneracji moich paznokci przyczyniły się również kapsułki, które stosowałam zimą by poprawić stan moich włosów. O nich wpis niebawem na blogu, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do śledzenia nowości :)

OPI to jedna z dwóch moich ulubionych marek, która ma w swojej ofercie produkty do paznokci. Zestaw do regeneracji jest kolejnym ich produktem, który bardzo przypadł mi do gustu.
Miałyście już okazję go stosować? Macie swoich ulubieńców wśród produktów OPI? Dajcie znać w komentarzach jaki kolejny produkt z ich oferty powinnam wypróbować :)




KWIATY - DOLSKA DESIGN
Specjalnie dla czytelników mojego bloga kod rabatowy -10% na zamówienia na stronie www.dolskadesign.pl, kod:"123456".

25 komentarzy:

  1. Bardzo cenię sobie tą markę. Ich lakiery do paznokci nawet po dwóch latach nie zasychają i nie rozwarstwiają się. Wciąż nadają się do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nawet jak długo stoją po otwarciu to i tak spisują się świetnie ;)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z OPI, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik, ja kiedyś nosiłam hybrydy OPI i strasznie sobie je chwaliłam. Teraz mam lakier OPI i okropnie go lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybryd tej firmy nie miałam, ale resztę produktów śmiało polecam ;)

      Usuń
  4. Fajny zestaw :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam nic z OPI :) P.S. Cudowne zdjęcia! Mam pytanko czym robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie polecam ich produkty ;)
      Dziękuję :* Zdjęcia robię lustrzanką Canon EOS 1100D, obiektyw Canon (EF 50 mm f/1,8 II).
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Super zestaw! Z chęcią bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy w moje ręce nie wpadły te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. na paznokciach dają bardzo naturalny efekt ;)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ten zestaw wygląda niezwykle kusząco. Kiedyś używałam tylko lakierów O.P.I, uwielbiałam ich zabawne nazwy :) Od czasu kiedy stosuję hybrydy mam tylko 2 zwykle lakiery;)
    Dzięki za polecenie, jak moje pazurki będą w potrzebie, to pewnie sięgnę po ten kosmetyk :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie między hybrydami zrób sobie kurację tym zestawem ;)

      Usuń
    2. Jak go gdzieś znajdę, to na pewno tak zrobię :)

      Usuń
  10. Chyba czytasz mi w myślach! Właśnie jestem przed przerwą od hybryd i szukałam sprawdzonych odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to się stosuje używając lampy? Jak przy robieniu hybrydy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3