sobota, 6 maja 2017

IDEALNY PREZENT NA KAŻDĄ OKAZJĘ - RÓWNIEŻ I KOMUNIĘ ŚWIĘTĄ


Bardzo lubię dzielić się z Wami moim pomysłami na prezenty. Na blogu pojawiły się już wpisy z inspiracjami na różne okoliczności. Dzisiaj przygotowałam propozycję, która idealnie sprawdzi się na każdą okazję. Świetnie nada się zarówno dla pań jak i panów. Dla dzieci w wieku szkolnym jak i osób już pracujących. To również dobra opcja na prezent z okazji I Komunii Świętej. 
Którą ja wykorzystam już za tydzień na prezent dla mojego kuzyna.
Są to długopisy marki Parker na których możecie wykonać dowolny grawer. Dostępne są w sklepie ePrezenty.pl. Modele, które najbardziej przypadły mi do gustu to:

Wykonane są ze stali nierdzewnej i mają chromowane wykończenia. Parker jest ceniony na całym świecie za swoją jakość i trwałość. Posiadają dwuletnią gwarancję. Zapakowane są w ładne pudełeczka. Długopisy prezentują się elegancko i są komfortowe w użyciu. 
Indywidualny grawer sprawia, że są świetną pamiątką.

Koniecznie dajcie znać co myślicie o takiej propozycji. 
Oraz czy spodobały się Wam modele, które wybrałam ;)










6 komentarzy:

  1. Ja bym się nie pogniewała za taki prezent, tym bardziej z grawerem.
    Świetny wpis, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że Ci się podoba ;)
      również pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3