wtorek, 2 maja 2017

JAK ZNALEŹĆ NAJLEPSZY CATERING DIETETYCZNY DLA SIEBIE



Catering dietetyczny stał się w ostatnim czasie bardzo popularny. Z każdym dniem przybywają na rynku kolejne firmy z nową ofertą fit menu. W chwili obecnej jest tego na tyle dużo, że ciężko się połapać, który to z nich ma najlepszą ofertę dla nas. Sama przeglądałam oferty w celu porównania między innymi cen, różnorodności oraz dostępności w moim mieście. Bardzo ciężko byłoby zebrać je wszystkie i wybrać ten najlepszy. 
Z pomocą przychodzi Cateromarket czyli wyszukiwarka i porównywarka cateringów dietetycznych. Poza pomocą w wyżej wspomnianych kwestiach możemy również sprawdzić jakie opinie ma dana firma. A te z pewnością w dużej mierze pomagają w dokonaniu wyboru. Strona jest czytelna, intuicyjna oraz w pełni bezpłatna. Znalazłam w końcu w jednym miejscu wszystkie informacje, które mnie interesują. Wybrałam miasto Wrocław i od razu wyskoczyła mi lista około 30 dostępnych cateringów. 

Jeśli planujecie zmiany w swojej diecie koniecznie sprawdźcie Cateromarket. Szybko i z przyjemnością znajdziecie odpowiednią ofertę dla siebie. Możecie najpierw przetestować wszystkie dostępne diety pudełkowe i sami wybrać tą najlepszą. Jeśli już macie swoją opinie na temat danych firm, teraz możecie podzielić się nią z innymi. Przy okazji może wpadnie Wam w oko jakaś konkurencyjna oferta ;)

Korzystaliście z cateringu dietetycznego? Znacie Cateromarket?








8 komentarzy:

  1. Cóż wszystko super tylko szkoda, że w pobliżu mojej miejscowości nie ma. Już kiedyś sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest dużym minusem, że są dostępne tylko w największych miastach :/

      Usuń
    2. No właśnie. Wielka szkoda ...

      Usuń
  2. jejku, wszystko wygląda przepysznie, aż ślinka leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omlet szarlotkowy to mój zdecydowany faworyt z tych zdjęć ;)

      Usuń
  3. Fajne narzędzie do wyszukiwania. A te potrawy wyglądają super apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają te posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety nie ma :/
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3