sobota, 20 maja 2017

KIESZONKOWE PERFUMY SNAP - DLA NIEJ I DLA NIEGO - ULUBIEŃCY


Dzisiaj mam dla Was świetną propozycję zapachową z Dubaju w sam raz na letnie dni. Perfumy Snap wyróżniają się tym, że mają niespotykane opakowania, które są bardzo praktyczne. Zachwycą z pewnością niejednego gadżeciarza, ale również podbiją serce każdego. Plastikowe flakoniki ozdobione są ładnymi grafikami. Są lekkie i mają idealny kształt do torebki czy kieszeni. Możemy mieć je zatem zawsze przy sobie, zwłaszcza podczas upalnych dni. Kilka psiknięć i od razu czujemy się odświeżeni. A wszystko to bez obawy, że flakonik potłucze nam się w torebce. Perfumy te poza innowacyjnym opakowaniem przypadły mi do gustu przede wszystkim dzięki świetnym zapachom. Autorem Snap 7 oraz Snap 88 w wersji damskiej i męskiej jest Arturetto Landi. Dostępne są w wybranych sklepach Rossmann w całej Polsce. Ich regularna cena to 49,99 zł. 20 ml buteleczki mieszczą w sobie perfumy skomponowane na bazie naturalnych olejków roślinnych.

Snap 7 dla niej to uwodzicielska kompozycja dla pewnych siebie kobiet. Na nuty głowy składa się pomarańcza, mandarynka, brzoskwinia, śliwka i bergamotka. Nutami serca są róża, jaśmin wielkolistny, konwalia i kwiat pomarańczy natomiast nuty bazy tworzy białe piżmo, madagaskarska wanilia i paczula.

Snap 7 dla niego to perfumy dla mężczyzn, którzy nie boją się wyzwań. Nuty głowy tworzą: bergamotka, pomarańcza, liść brzozy, liść fiołka i czarny pieprz. Na nuty serca składa się lawenda, konwalia, irys i jaśmin natomiast nutami bazy są drzewo sandałowe, cedr i olibanum.

Snap 88 dla niej to słodka kompozycja dla kobiet pełnych życia. Czerwona pomarańcza i cytryna zostały połączone z afrykańskim fiołkiem, jaśminem i osmantusem. Kompozycja została wykończona fasolą tonka, piżmem, drzewem sandałowym i cedrem.

Snap 88 dla niego to orientalno – korzenny zapach dla charyzmatycznych mężczyzn, którzy wyróżniają się dobrym gustem. Mięta, kmin, imbir i kardamon zostały połączone z różowym i czarnym pieprzem, dziką orchideą i jaśminem. Wykończenie kompozycji stanowi cedr, fasolka tonka i madagaskarska wanilia.

Długo się zastanawialiśmy i ostatecznie nie udało nam się wybrać faworytów. 
Cała czwórka jest zdecydowanie świetna, więc koniecznie sprawdźcie sami ;)

Teraz te rewelacyjne zapachy mamy zawsze przy sobie. Takie opakowania to rewelacyjna sprawa. Polecamy!










13 komentarzy:

  1. Interesujące :) Nie wiedziałam, że są dostępne w Rossmannie więc nie wiem czy w tym moim też są bo się za nimi nie rozglądałam. Ale chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma J. odezwij się do nas na Facebooku @SnapPerfumePoland, chętnie podpowiemy Ci w jakim Rossmannie możesz znaleźć perfumy Snap ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mega pomysł z takimik perfumami. Ja mam malutkie perfumy z nicole, uwielbiam je, zawsze nowsze w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je mam i jestem zadowolona, ale te Snap lubię jeszcze bardziej :)

      Usuń
  3. Fajne opakowania, lubię orientalne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe opakowania;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj u mnie wpis o Snap 7, które kupiłam inspirując się Twoim wpisem ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomocy! Szukam perfumy snap 07 i nie ma nigdzie ! Ktoś wie gdzie mogę kupić? Bardzo mi zależy.b

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3