poniedziałek, 26 marca 2018

NADESZŁA WIOSNA - OOTD


Mamy to! Nadeszła długo wyczekiwana wiosna. Przed nami coraz dłuższe, cieplejsze i słoneczne dni. Jak miło kiedy o godzinie dziewiętnastej jest jeszcze jasno za oknem. Uwielbiam wiosnę i lato, najlepsze miesiące przed nami. Dzisiaj przygotowałam propozycję pierwszej wiosennej stylizacji. Ponieważ temperatura za oknem dopiero wraca do tej przyjemnej, wiosenną sukienkę w kwiaty postanowiłam zestawić z nieco cieplejszymi elementami. Postawiłam na ulubione kozaczki za kolano. Moja kolekcja stale powiększa się o kolejne kolory, ale tym razem wybrałam klasyczne, czarne. Te świetnie sprawdzają się w trakcie wiosny i jesieni. To moje ulubione buty do sukienek, ale ze spodniami również wyglądają świetnie. Co mogliście zobaczyć już w poprzednich stylizacjach na moim blogu. Do tego kurteczka w kolorze brudnego melanżu zapinana na guziczki. Lubicie takie stylizacje? :)















29 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, musisz częściej chodzić w sukienkach i spódnicach ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten narożnik, a Ty wyglądasz bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór na sukience!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba :)
      Zawsze zaglądam <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ta sukienka ma przepiękny kolor i fason! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę fantastyczna jest ta sukienka <3
    ostatnio bardzo polubiłam się z takimi dziewczęcymi fasonami, dodatkowo ma piękne, takie typowo wiosenne kolorki, więc sama dumnie bym ją nosiła <3
    Świetny wybór ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, idealna na wiosnę!

    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ma genialny kolor :) I jest w moim ulubionym motywie-kocham kwiaty. http://rzepaczki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor tej sukienki! Na instagramie wydawało mi się że jest trochę krótsza, tutaj już tego nie zarzucam:)
    Śliczne kolorki, w sam raz na wiosnę i lato:)<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3