niedziela, 13 lutego 2011

Ferie!


Witam! Tak jak pisałam w ostatnim poście, przez najbliższy czas nie będę zbyt wiele pisać - są teraz ferie, więc jestem poza domem z tąd mam ograniczony dostęp do internetu. Mam też okazje odpocząć od siedzenia przed komputerem. A jakoś specjalnie mnie nie ciągnie do korzystania z internetu.

Jak wspomniałam nadeszły w końcu tak długo oczekiwane ferie - w tym roku u mnie bardzo późno.
Teraz dwa tygodnie odpoczynku od szkoły...
Zatem korzystam z wolności:)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. w Poznaniu się właśnie skończyły :) tzn ja jeszcze mam bo jestem na studiach ale uczniowie szkół jutro idą do szkoły :) Miłych ferii i zaprasza do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3