czwartek, 16 czerwca 2011

KOZIE MLEKO + początek dnia

Hej. U mnie słoneczko grzeje od samego rana... Po śniadanku i spacerku siedzę z moim psiakiem przed komputerem i postanowiłam, że dodam dzisiaj recenzje:)

A będzie to moja opinia na temat KOZIEGO MLEKA EVELINE






















Tak się prezentuje moje opakowanie:P
Nie będę pisała co obiecuje producent ponieważ będzie to moja osobista opinia, która mam nadzieje podpowie wam czy warto kupić ten produkt czy nie - i tak będzie też z kolejnymi opiniami na temat kosmetyków.

Uwielbiam ten krem przede wszystkim za jego zapach, mogła bym go nakładać non stop. Szybko się wchłania nie zostawiając na skórze tłustej warstwy. Stosuje go praktycznie codziennie. Jest on przeznaczony do stosowania na twarz i całe ciało ja jednak na twarz go jeszcze nie nakładałam ponieważ nie mam takie potrzeby. Spełnia on swoją role, jest to obecnie mój ulubiony krem. Powoli się już kończy co u mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło, ponieważ nie zużyłam do tej pory żadnego kremu do ciała do końca. Na pewno kupie kolejne opakowanie. Zatem polecam, zwłaszcza jeśli lubicie ładnie pachnieć:P

http://www.formspring.me/ROKSI93 - zapraszam do zadawania pytań

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3