niedziela, 19 czerwca 2011

No tak...

Jednak planowany post dodam jutro ponieważ jak zwykle coś musiało mi przeszkodzić. Tym razem jest to brak czasu. Nie zdążyłam zrobić zdjęć które są potrzebne do za powiedzianej nowości na moim blogu.

Dałam drugą szanse lakierowi Oriflame, ale o tym więcej już za klika dni. Czekam żeby lakier wysechł i kładę się spać, ponieważ jutro muszę wstać wcześnie pomimo, że nie wybieram się do szkoły:P

A was zostawiam z piosenką, którą ostatnio często słucham. Lubicie tą piosenkę?
Shakira ft. Pitbull - Rabiosa 2011




Pa!

3 komentarze:

  1. dziekuje za komentarz:) swietny blog! O wszystkim i o niczym takie lubie najbardziej:)

    http://santhanaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat średnio lubię tę piosenkę.

    Czekam na opinię o lakierze Oriflame :)
    I na obiecywaną nowość.

    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz - www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  3. "A was zostawiam z piosenką, KTÓREJ ostatnio często słucham. Lubicie TĘ piosenkĘ ?"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3