wtorek, 5 czerwca 2012

Fitomed Tonik ziołowy do cery tłustej i trądzikowej



Witam. Dzisiaj kilka słów na temat Toniku ziołowego do cery tłustej i trądzikowej 200ml firmy Fitomed.


 Ze zmyciem mojego makijażu radził sobie dosyć dobrze, jednak ja dodatkowo używałam najpierw żelu lub pianki do demakijażu. Nie szczypią po nim oczy, co przeszkadza mi zawsze gdy używam innych tego typu produktów. Nie jest tłusty co jest dla mnie również bardzo ważne. Łagodzi objawy trądziku, odświeża, nie przesusza skóry. Nie podrażnia. Fajnie wygładza skórę. Ma delikatny, przyjemny zapach oraz praktyczne opakowanie. Jest wydajny.
Naprawdę polecam. Zdecydowanie spełnia zapewnienia producenta.

Zapraszam do zapoznania się ze wcześniejszymi recenzjami produktów tej firmy, które znajdziecie poniżej.

Pisałam już o czterech produktach tej firmy:


Bardzo dziękuje firmie Fitomed za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

Przypominam, że mój blog bierze udział w konkursie Fitomed Najlepszy Blog Kosmetyczny 2012.
Bardzo prosiłabym o oddanie głosu na mój blog:)

KLIK

Z góry bardzo dziękuję! Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy ale by mi się przydał ;) Bardzo lubię ziołowe kosmetyki :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej wczoraj rano otrzymałam już przesyłkę z suplementami:) bardzo się cieszę i dzięki za konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę ten tonik :) w ogóle jak jest z dostępnością produktów tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście widziałam je tylko w ich sklepie internetowym:)
      Ale uważam, że warto zrobić zamówienie bo produkty maja niewysokie ceny a są naprawde fajne.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. ja używam toników do cery suchej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3