czwartek, 20 stycznia 2011

Pierwsza dziesiątka:*



Hej! Dzisiaj szybciej wróciłam do domku. Na jutro nie mam dużo pracy, więc powinno być już spokojnie:)
Wprawdzie były tylko 4lekcje, ale... nie lubie siedzieć bezczynnie na zastępstwach, ponieważ jeszcze bardziej mi się to wszystko przedłuża. A dosyć, że dwa zastępstwa to jeszcze j.a i geografia - więc wynudziałam się jak nic.

Zaraz idę na spacerek z moim maleństwem - czytaj pies.
Później uzupełnię notatki z biologii i może w końcu oglądnę do końca Pana Tadeusza.

*Bardzo się ciesze, że są osoby które regularnie tutaj zaglądają a nawet dodają komentarze:)
Jest nawet pierwsza 10 obserwujących.
Mam nadzieje, że będzie jeszcze więcej osób które będą odwiedzać mojego bloga.
Ja również odwiedzam wszystkie te osoby które pozostawiają po sobie ślad oraz zaproszenie.

Chciałabym również dodawać co jakiś czas posty w których będę odpowiadać na wasze pytania. Więc jeśli jesteście ciekawi mojej osoby lub macie jakiekolwiek inne pytania, to czekam.

Miłego dnia kochani!

4 komentarze:

  1. To wam fajnie. U nas niema tak żę niema nauczyciela do domu, tylko jak żaden nauczyciel nie ma okienka to dyrektor przychodzi. Tylko czytanie o szkole jak narazie mnie osłabia, bo sobie przypominam że za pare dni to ja do szkoły wrócę i się zacznie. No tak, mam ferie. ;) Ogółem to fajny blog. Tak trzymaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytań nie mam ale zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog! Będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sobie skróciłam tydzień szkolny i wydłużyłam weekend o jeden dzień;p

    Ja mam raczej prośbę niż pytanie, a mianowicie chciałabym abyś dodawała co jakiś czas swoje zdjęcia. Oczywiście te są niesamowicie niesamowite;p
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3