poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Paleta cieni do powiek Dr. Hauschka



Hej. Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat paletki cieni do powiek 03 Natural Glamoiur 4 x 1,8g
Dr. Hauschka.



Jest to paleta czterech cieni do powiek w kolorach białej lilii, brązowej oberżyny, chłodnego błękitu i lawy. Kolory według mnie są bardzo ładne i istniej sporo możliwości ich połączenia. Nie używam cieni na co dzień, jednak jeśli już się zdarzy to wybieram właśnie takie kolory jakie są w tej paletce. Zatem produkt jak dla mnie trafiony. Cienie bardzo fajnie prezentują się na powiekach. Dobrze się aplikują oraz długo utrzymują. Cenie bardzo ładnie pachną:)

Opakowanie ładne i praktyczne - posiada lusterko oraz podwójny aplikator, który dobrze nakłada cienie. Łatwe w utrzymaniu czystości. Dobre zamknięcie. Produkt otrzymujemy w kartoniku.

Zdecydowanie polecam. Warto mieć taką paletkę w swojej kosmetyczce.











Co myślicie o tej paletce? A może już ją macie? Czekam na opinie w komentarzach:)

Bardzo dziękuje firmie Dr. Hauschka za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.


12 komentarzy:

  1. niestety nie mam jej,ale myśle ze jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość spokojne kolorki ja lubię mocne i wyraziste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, idealnie dopasowane. Jaka cena?:))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiekna! Uwielbiam hauske i chyba po wyplacie bedzie moja:) szukalam takich odcieni w inglocie ale na marne- teraz zaluje ze nakupowalam inglotow, te kolory sa idealne dla blondynek z chlodnym odcieniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mowiac nie podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łagodne kolorki, coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nawet nie wiedziałam, że ta firma ma kolorówkę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3