poniedziałek, 8 października 2012

Paczki:)

Hej. Dzisiaj otrzymałam dwie paczki z nowymi produktami do przetestowania.

Pierwsza paczka, a dokładnie jej mega zawartości była wielkim zaskoczeniem dla mnie oraz moich bliskich.
Kryła w sobie 36 opakowań gum do żucia:)
Po prostu duże łał!



Wrigley


Oczywiście sama nie mam zamiaru tego wszystkiego przerobić:) Już się podzieliłam z rodzinką.
Więc wezmą oni również udział w ocenie produktów od firmy
Wrigley
.






Kolejna paczka jest od firmy Wizaz24.pl z którą współpracuje już od dłuższego czasu.



Tym razem do przetestowania otrzymałam:
- Eveline Błyszczyk Do Ust 3D Holographic Brilliant kolor 55
- Ziaja Krem Bio-Aloesowy Nieperfumowany
- Body Therapy Żel Peelingujący do Ciała z Białą Czekoladą i Pomarańczą




Recenzje już niebawem:)
A Wy otrzymałyście ostatnio coś ciekawego?


Pozdrawiam:*
Dziękuje obu firmom za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

9 komentarzy:

  1. O wow ile gum, faktycznie ostry szał ;o Ja to bym na rok albo i dłużej miała hehe :) Co do drugiej paczuszki to super zawartość, ten żel peelingujący ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie:) Aż tyle gum:) Dbają o Twoje zęby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystkie gumy i cukierki Orbit :P takie ilości pieniędzy ile na nie wydaje powoli robią się kosmiczne :D nie obraziłabym się za taką paczuszkę :PP
    jedz, pij, żuj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale paka z tymi gumami - jest co zuc!! czekam na recenzje papppap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3