wtorek, 27 listopada 2012

Płyn evo2lution 360 ml oraz pojemnik na soczewki zielona żabka od kontaktowe.pl




Witam. Dzisiaj ma dla Was recenzjpłynu evo2lution 360 ml oraz pojemnika na soczewki zielona żabka, które otrzymałam do przetestowania od kontaktowe.pl


Ponieważ ja nie używam soczewek tylko ewentualnie okularów i to przeważnie tylko do czytania to testowaniem tych produktów zajęła się moja mama, która od wielu lat co dziennie używa soczewek.
Ta więc podzielę się teraz z Wami opinią mojej mamy:)








Do płynu otrzymujemy gratis pojemnik na soczewki, który zawsze się przyda ponieważ również ze względów higienicznych warto co jakiś czas zmienić taki pojemnik i zawsze warto mieć ich kilka bo nigdy nie wiadomo gdzie i kiedy nam się przyda. Dlatego warto mieć zawsze zapasowy pojemnik w torebce.


Płyn ma praktyczne opakowanie, łatwa aplikacja płynu do pojemniczka. Grafika opakowania jest czytelna, mamy podane wszystkie informacje. Butelka nie posiada zakrętki tylko korek(przymocowany do opakowania), co jest o wiele bardziej praktyczne, również ze względów higienicznych jak i naszej wygody.
 Jest wydajny. Nie powoduje podrażnień. Zwiększa komfort widzenia.
Spełnia za jednym razem wiele funkcji:
- dezynfekuje
- czyści
- płucze
- nawilża
- usuwa osady białkowe
- pozwala przechowywać soczewkę.



Cena promocyjna jest bardzo atrakcyjna.

POLECAM!













Żabki sprawiają, że codzienne zakładanie i ściganie soczewek staje się przyjemniejsze, zdecydowanie poprawiają humor. Do tego fajnie się prezentują. Pojemnik bardzo dobrze dokręca się, dzięki czemu nie przecieka. Wielkość odpowiednia. W środku znajduje się oznaczenie informujące o tym czy jest to soczewka z prawego czy lewego oka. Wykonane z wysokiej jakości plastiku.

POLECAM!







Używacie soczewek?

Dziękuje kontaktowe.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

9 komentarzy:

  1. słodziaki te żabole, uwielbiam te zwierzęta, ale jak rozpoznać który prawy a który lewy, jak ja mam dwie inne soczewki?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak jest napisane w recenzji w środku jest oznaczenie. Moja mam też ma dwie inne soczewki i nie ma problemu:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Nie używam soczewek, noszę na stałe okulary korekcyjne :) Mam pytanko, wiadomo ,kiedy wyślą moje kosmetyki z Inermis ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Osoby u których nie było problemu z dostępnością nagród otrzymały już swoje paczki. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Oki, to nic, poczekam cierpliwie, bo jest przecież na co czekać :) Dziękuję :*

      Usuń
  3. Roksi, jeśli masz pieska, to pokaż nam czym go karmisz. To mój pierwszy pies i jada różne karmy, z czego tych tzw. markowych typu Acana, Royal C. w ogóle nie chciał tknąć. Napisz może co polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam soczewek, ale muszę przyznać, że żabki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemu ze wzrokiem i nie noszę oklularow ani soczewek, ale zabki sa słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki śliczne:)

    ja zawsze chciałam soczewki tylko po to żeby zmienić kolor oka tak dla zabawy, ale jakoś tak nie mogłam się przekonać żeby coś sobie wsadzić do oka:P

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3